Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Rabaty: Audi Q8 e-tron w cenie od 325 000 zł – 250 kW mocy, 95 kWh baterii. Potrzebny większy zasięg? Bateria 114 kWh od 333 000 zł!

Doskonałe ceny Audi Q8 e-tron na stronie Gotowe do Odbioru Audi. Audi Q8 e-tron 50 Quattro z silnikami o maksymalnej mocy 250 kW/340 KM i baterią o pojemności 95 (89) kWh dostępne jest w cenie od 324 596 złotych. Jeśli potrzebujemy lepszego zasięgu, minimalnie tylko droższe jest Audi Q8 e-tron 55 Quattro, które ma 300 kW/408 KM mocy, baterię o pojemności 114 (106) kWh i kosztuje od 332 820 złotych. To ceny za dobrze wyposażone modele segmentu E-SUV.

Doskonałe ceny Audi Q8 e-tron i Q8 e-tron Sportback

Rabaty na Audi Q8 e-tron na stronie Audi Gotowe do Odbioru wynoszą stałe i regularne 24 procent w stosunku do ofert cennikowych. Przy skorzystaniu z promocyjnych ofert leasingu, miesięczna opłata zaczyna się od około 3 000 złotych netto. Tak jak wspomnieliśmy, wszystkie samochody mają napęd na obie osie, sportowe i podgrzewane siedzenia, elektrycznie otwieraną klapę bagażnika, przyciemnione szyby, co najmniej LED-owe reflektory, dwa porty ładowania (CCS2 po lewej, Typu 2 po prawej).

Wszystkie oferty są TUTAJ, przykładowy egzemplarz TUTAJ.

Wariant z mniejszą baterią 95 (89) kWh obiecuje do 491 jednostek WLTP zasięgu przy klasycznym nadwoziu typu SUV i do 505 jednostek WLTP w wersji Sportback. Daje to odpowiednio 420/432 kilometry realnie w trybie mieszanym oraz 295/300 kilometrów przy jeździe autostradowej z szybkością 120 km/h [obliczenia redakcji Elektrowozu]. Wynik będzie lepszy niż pierwotnego Audi e-tron, bo samochód ma zoptymalizowany zespół napędowy i odrobinę większą użyteczną pojemność baterii.

W wersji Q8 e-tron 55 Quattro z większa bateria 114 (106) kWh producent mówi o odpowiednio 582 i 600 jednostkach WLTP, co daje około 350 i 360 kilometrów przy jeździe autostradowej. Ten model ładuje się z mocą do 170 kW, wersja Q8 e-tron 50 Quattro rozpędza się do maksymalnie 150 kW. Krzywe ładowania są nieco słabsze niż w pierwotnym Audi e-tron.

Audi Q8 e-tron, wady i zalety

Zalety Audi Q8 e-tron? Samochody łączą w sobie wysoki komfort jazdy, dobre wykończenie, bardziej niż wystarczającą dynamikę (zależy od wersji) i 570-580 litrów pojemności bagażnika w zależności od wersji. Ze zaktualizowanymi mapami radzą sobie z wyznaczaniem tras uwzględniających postoje na ładowanie.

Kuszący jest wreszcie ich wygląd, niektórzy (w tym redakcja Elektrowozu) uważają je za jedne z najbardziej atrakcyjnych wizualnie elektryków na rynku, tym bardziej, że modele wpisują się stylistycznie w całą gamę Audi, która jest nowoczesna i klasyczna jednocześnie. Projektantem jest Polak, Kamil Łabanowicz:

Wady? Oprogramowanie samochodów wygląda na tle konkurencji staro, część opcji (np. procent pojemności baterii) jest zakopana w interfejsie, zdarza się też, że samochody przypominają o… wymianie oleju. Ze względu na solidne zużycie energii, jako redakcja Elektrowozu polecamy Audi Q8 e-tron z większymi bateriami, szczególnie, że są tylko minimalnie droższe (ceny zależą od wyposażenia).

Polskie Forum Audi Q8 e-tron i e-tron Sportback <- TUTAJ

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 3 głosów Średnia: 5]
Exit mobile version