Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Platforma CMF-EV w pytaniach i odpowiedziach. Trzy pojemności baterii, ogniwa LG Chem NCM712

Podczas zorganizowanego przez Renault okrągłego stołu na temat CMF-EV poznaliśmy kilka szczegółów na temat nowej platformy aliansu Renault-Nissan-Mitsubishi. To o tyle istotne, że będzie ona stosowana zarówno w Renault MeganE / Megan-e, jak i w Nissanie Ariya oraz przyszłych elektrykach obu firm.

Platforma CMF-EV – czego się dowiedzieliśmy

Oto informacje, które udało nam się uzyskać:

> LG Chem wystartował w Polsce z wytwarzaniem ogniw NCM 712. Główna produkcja to NCM 622

Na platformie CMF-EV można zbudować samochody o długości od 4 do 4,7 metra, wliczając w to crossovery. Renault MeganE o długości 4,21 metra oferuje tyle przestrzeni w środku, co samochód spalinowy o długości 4,35 metra.

W samochodzie zastosowano pompę ciepła. Jeśli chodzi o zawieszenie, z przodu jest kolumna MacPhersona, z tyłu znajduje się zawieszenie wielowahaczowe. No i najważniejsze: zaprojektowano ją z myślach wyłącznie o autach elektrycznych.

Zapis z sesji można obejrzeć TUTAJ, ale konieczne jest odczekanie około 20 minut na start wydarzenia. Poniżej znajduje się nasze nagranie – niestety, pierwsze kilkanaście sekund jest ucięte:

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]
Exit mobile version