Opel wprowadził do oferty model Opel Corsa Electric Yes, wariant zapowiadany od czasu premiery nowego zespołu napędowego z baterią o pojemności 54 (51) kWh. Elektryk segmentu B kosztuje od 129 000 złotych, ale ma jeszcze baterię poprzedniej generacji o pojemności 50 (~46) kWh oraz silnik o mocy 100 kW/136 KM. Który to zespół napędowy w zupełności mu wystarczy, o czym zresztą mieliśmy okazję się przekonać.

Opel Corsa Electric Yes w dobrej cenie

Opel Corsa Yes (na stronie producenta: #Yes) oferowany jest od razu z czerwonym lakierem Rekord Red, czarnymi 16-calowymi felgami i czarnym dachem. Samochód dostępny jest też w kolorze białym (Arktis White), czarnym (Karbon Black) i szarym (Grafik Grey). Wnętrze jest czarne, na sportowych fotelach zastosowano przeszycia w kolorze nadwozia (czerwone). Model ma 10-calowy ekran centralny, obsługuje bezprzewodowe Android Auto i Apple CarPlay.

Tak jak wspomnieliśmy, auto dysponuje zespołem napędowym sprzed faceliftingu, którego użycie producent zapowiadał zresztą od samego początku. Silnik ma 100 kW/136 KM mocy, bateria oferuje 50 (~46) kWh pojemności, deklarowany zasięg WLTP Corsy Electric to 354 jednostki, około 303 kilometry realnie w trybie mieszanym, około 210 kilometrów przy jeździe autostradowej z GPS-ową szybkością 120 km/h i rozładowaniem baterii do zera [obliczenia Elektrowozu].

Elektryczny Opel Corsa w wariancie Yes jest modelem nowym, nie był rejestrowany, jego nabywca upoważniony jest więc do otrzymania dopłaty do auta w programie „Mój elektryk”, co dodatkowo obniża koszty zakupu modelu. Cena obejmuje czerwony lub biały lakier, za dopłatą (+1 500 zł) jest ładowarka trzyfazowa 11 kW. Szczególy na temat auta TUTAJ, przed zakupem warto też zapoznać się z opinią naszego Forumowicza w wątku: Opel Corsa-e, koszty przeglądu – benzyna vs elektryk.

> Forum Opel Corsa Electric

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 2 głosów Średnia: 4]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: