Na koncie instagramowym @red.david pojawiło się zdjęcie samochodu wyglądającego jak Volkswagen ID. Buzz. w maskowaniu. Te elementy, które raczej nie ulegną zmianie (przednia szyba, bryła nadwozia) nie prezentują się tak okazale, jak w koncepcie, samochód sprawia wrażenie mniej apetycznego.

Volkswagen ID. Buzz na stacji ładowania

Fotografie wykonał David Red pochodzący z Brunszwiku (Niemcy, źródło). Widać na nich VW ID. Buzza z przodu, z tyłu oraz stojącego obok niego Volkswagena Multivana T6. Nie wygląda na to, żeby ten ostatni się ładował, może więc tam stać, żeby utrudniać dostęp do białego samochodu.

Volkswagen ID. Buzz w maskowaniu. Znajdź szeroki matowobiały pas na reflektorze. Dzięki niemu dostrzeżesz, w którym miejscu zaczyna się naklejka (c) David Red

Sam VW ID. Buzz jest solidnie zakamuflowany, zarówno przednie, jak i tylne światła wydają się mieć zachodzące na bok naklejki, które znacząco wypaczają ich kształty. Budowę reflektorów z przodu ocenimy po szerokim białym pasie, który w ID.3 czy ID.4 pełni rolę światła do jazdy dziennej i kierunkowskazu.

 Volkswagen ID.3 i ID.4 obok siebie. Zwróć uwagę na szeroki pas w dolnej części reflektorów, który pełni rolę świateł do jazdy dziennej lub kierunkowskazów

Dla porównania, koncepcyjna wersja VW ID. Buzza prezentowała się tak:

Tak jak powiedzieliśmy: maskowanie jest solidne, ale na razie biały ID. Buzz wygląda znacznie bardziej kanciasto niż pierwsza generacja VW Transportera. Możliwe jednak, że ocenę sytuacji zakłóca nam front pojazdu. Po zdjęciu zderzaka samochód mógłby się prezentować bardziej obło, szczególnie, że pod maską nie musi mieścić się silnik. Ale do tego konieczne byłoby również uwypuklenie przedniej szyby.

Plusem jest to, że daleko mu do swojego spalinowego odpowiednika z długim nosem maski:

Nowy Volkswagen Multivan T7. Przyjrzyj się mocno odstającemu przodowi. Pod maską ID. Buzza nie musi mieścić się duży i skomplikowany silnik spalinowy, dlatego przód auta może być znacznie bardziej ścięty, jak w pierwszych trzech generacjach VW Transportera (T1-T3)

Volkswagen ID. Buzz powstanie na platformie MEB, jego produkcja rozpocznie się w 2022 roku. Samochód ma dysponować baterią o pojemności 77 i 111 kWh. Auto będzie miało 7 miejsc (2+3+2) przy długości nadwozia wynoszącej 4,7 metra. W Stanach Zjednoczonych elektryczny van zadebiutuje rok później, będzie też dostępny w dłuższej wersji.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: