W związku z licznymi pytaniami Czytelników o nowego Peugeota e-208, postanowiliśmy zwrócić się do centrali Peugeota w Polsce z pytaniem o datę premiery samochodu. Dowiedzieliśmy się, że wszystkie wersje zadebiutują na przełomie 2019/2020. Nie wiadomo na razie, w jakim modelu auto będzie sprzedawane.

Peugeot e-208 w Polsce za 8-10 miesięcy

Debiut wszystkich układów napędowych – dziś chodzi o silnik benzynowy Puretech 1.2l, silnik Diesla 1.5l BlueHDI oraz silnik elektryczny 100 kW (136 KM) – planowany jest, jak wspomnieliśmy, na przełomie lat, co sugeruje 8-10 miesięcy licząc od dziś. W tym samym czasie we Francji mają ruszyć dostawy auta. Termin nieźle zgadza się z wejściem w życie nowych norm emisji, dlatego śmiało można przyjąć, że również elektryczny Peugeot e-208 stanie się dostępny nie wcześniej niż na początku roku 2020.

> Samochody elektryczne, które mają zasięg 300+ km – klasa / segment B, czyli auta małe (subkompakty)

We Francji samochód oferowany jest w przedsprzedaży w wynajmie długoterminowym. Kosztuje od 269 do 299 euro miesięcznie w zależności od wybranego silnika, co jest kwotą zbliżoną do oferty Renault na konkurencyjne Zoe:

Cennik Renault Zoe 41 kWh Star Wars z końca 2017 roku. Widoczne na ekranie kwoty NIE zawierają kosztów baterii kształtujących się na poziomie dodatkowych od kilkudziesięciu do ponad 100 euro (c) Renault

Polski oddział Peugeota nie był jednak w stanie udzielić nam informacji, czy auto zostanie zaoferowane w abonamencie – jak we Francji – czy może w detalu. W obu przypadkach należy spodziewać się kosztów zakupu zbliżonych lub nieco niższych niż w przypadku Renault Zoe.

> Jaka będzie cena Peugeota e-208? Pierwsza podpowiedź już jest…

To może Cię zainteresować:
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]