Jeep podał oficjalne ceny Jeepa Avengera. Najtańszy wariant startuje od 173 500 złotych, najdroższy Summit kosztuje od 205 200 złotych. Ta ostatnia kwota jest o tyle zaskakująca, że jeśli ktoś zdecydował się na przedpremierową 1st Edition, płacił od 189 700 złotych, 15 500 złotych mniej niż obecnie. Jeep Avenger jest samochodem segmentu B-SUV, konkuruje z Peugeotem e-2008, Kią e-Soul czy Renault Zoe.

> Forum Jeep Avenger

Jeep Avenger: cena, dane techniczne – wszystko już wiemy

Auto występuje w czterech podstawowych wariantach: Avenger (po prostu), Longtitude, Altitude i Summit. Bazowy wariant ma automatyczną klimatyzację, LED-owe reflektory i duży wyświetlacz centralny. W wersji Longtitude (od 180 800 zł) znajdziemy ładniejsze 16-calowe felgi aluminiowe i większą liczbę lakierów do wyboru, w edycji Altitude (od 190 600 zł) pojawia się też tempomat adaptacyjny, bezdotykowo otwierana klapa bagażnika i reflektory full-LED oraz 17-calowe felgi aluminiowe. Nadwozie może być dwukolorowe.

Najdroższy wariant Summit (od 205 200 zł) ma w podstawie czarne malowanie dachu przy żółtym lub szarym lakierze nadwozia, 18-calowe felgi aluminiowe (Diamond Cut), automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne i czujniki parkowania 360 stopni z kamerą cofania. A zatem dopiero najwyższa wersja wyposażenia zyskuje osprzęt, który jest kluczowy w naturalnym środowisku tego auta: w mieście. Podobnie skonfigurowany Jeep Avenger 1st Edition kosztował w listopadzie 2022 roku od 189 700 złotych.

W dodatkowym pakiecie Tech & Style (od Longtitude) oferowana jest tylna kamera cofania, adaptacyjny tempomat, automatyczne światła drogowe, przyciemniane szyby i lampy przeciwmgielne LED. Ładowarkę indukcyjną oraz gniazdo USB C z tyłu dostaniemy w pakiecie Infotainment & Convenience, a podgrzewane fotele (!) i podgrzewaną przednią szybę otrzymamy za dopłatą w pakiecie Winter.

Elektryczny Jeep to przedstawiciel segmentu B-SUV, jego bagażnik ma do 355 litrów pojemności. Maksymalny deklarowany przez producenta zasięg to 404 jednostki WLTP (dotyczy najmniejszych felg), 345 kilometrów realnie w trybie mieszanym lub po mieście, do 240 kilometrów na autostradzie przy 120 km/h. Samochód posiada baterię o pojemności 54 (51) kWh i silnik o mocy 115 kW/156 KM oraz 265 Nm momentu obrotowego. Dostawy samochodów wystartują w II kwartale 2023 roku, konfigurator modelu znajduje się TUTAJ.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: