Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Nowa Skoda Elroq RS: CENA od 219 200 zł. Nie tak drogo za najlepiej przyspieszającą Skodę w historii i baterię 84 kWh!

Poznaliśmy ceny Skody Elroq RS, najmocniejszego wariantu z linii Elroq i najlepiej przyspieszającego produkcyjnego samochodu Skody w historii wraz z Enyaqiem RS. Auto z dwoma silnikami i 250 kW/340 KM mocy kosztuje od 219 200 złotych przy baterii o pojemności 84 (79) kWh i maksymalnie 549 jednostek WLTP zasięgu. Producent chwali się, że auto jest najszybsze nie tylko na drodze (przyspieszenie 0-100 km/h Skody Elroq RS trwa 5,4 s), ale też przy ładowarce, bo rozpędza się do maksymalnie 185 kW.

Skoda Elroq RS: ceny, specyfikacja i dlaczego warto kupić 😉

Skoda Elroq RS wydaje się idealnym wyborem dla tych, którzy nie chcą decydować się na Teslę. Jest typowym kompaktem z 4,49 metra długości i całkiem przestronnym kompaktem z 2,77 metra rozstawu osi (porównaj: VW ID.4). Nie błyszczy tak jak jej siostry, gdy chodzi o średnicę zawracania (9,3 metra!), ale 10,8 metra to nadal wynik przyzwoity i przydatny w mieście. No i auto jest mocniejsze niż wszystkie siostry oraz oferuje dynamikę większej i droższej Skody Enyaq RS!

Nowa Skoda Elroq RS jest jedynym Elroqiem w gamie z najnowszą baterią 84 (79) kWh, dzięki czemu auto ma zasięg prawie tak dobry, jak jej siostry z napędem na tył, ale baterią o pojemności 82 (77) kWh: 549 vs 565 jednostek WLTP w wariancie Elroq 85 Sportline. Wspomniany zasięg WLTP Skody Elroq RS równy 549 jednostek to 469 kilometrów w trybie mieszanym, 329 kilometrów przy jeździe z szybkością 120 km/h i 253 kilometry przy 140 km/h i rozładowaniu baterii do zera [wstępne obliczenia redakcji Elektrowozu].

Z tym zastrzeżeniem, że powyższa wartość dotyczy prawdopodobnie standardowych w tym modelu felg o średnicy 20 cali, podczas gdy możliwie jest dokupienie felg 21-calowych. Poza tym producent informuje małym druczkiem, że wartości mogą się różnić dla różnych tygodni produkcji auta.

Czas ładowania Skody Elroq RS od 10 do 80 procent wynosi 26 minut, maksymalna deklarowana moc na ładowarce to 185 kW, ale nie zdziwmy się, jeśli zobaczymy wartości wyższe. W standardzie dostajemy m.in. czujniki parkowania, matrycowe reflektory Full LED Matrix z pasem świetlnym, wbudowaną nawigację, podgrzewane fotele z przodu i podgrzewaną kierownicę, adaptacyjny tempomat pACC, LED-owe światła z tyłu z dynamicznymi kierunkowskazami, fotel kierowcy z pamięcią i masażem, zawieszenie adaptacyjne DCC.

Dopłacimy za: wyświetlacz projekcyjny (HUD), lepszy system audio (Canton), podgląd 360 stopni (pakiet Advanced, +8 100 zł), trzystrefową klimatyzację, elektryczne regulowane obydwa fotele z przodu i podparciem lędźwiowym (pakiet Maxx, +13 200 zł) lub trzystrefową klimatyzację z podgrzewaniem czterech siedzisk i przedniej szyby (pakiet Winter, +2 850 zł). Strona WWW modelu TUTAJ, konfigurator przenosi nas do Skody Elroq 50, cennik poniżej:

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 3 głosów Średnia: 5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version