Tesla spadła w Norwegii na ostatnie miejsce w rankingu satysfakcji z obsługi serwisowej. Wszystko przez to, że warsztaty nie nadążają z naprawami samochodów, a oczekiwanie na części zamienne trwa nierzadko przez wiele miesięcy.

Tesla: świetne samochody, fatalny serwis?

Już na początku lipca 2018 roku donosiliśmy, że rośnie liczba skarg na Teslę do rzecznika konsumentów. Ludzie nie mogli się doczekać gwarancyjnych napraw aut, a w jednym przypadku części zamienne pojawiły się dopiero po skardze na Twitterze Elona Muska:

> Duże problemy Tesli w Norwegii. Warsztaty zakorkowane

Według Bloomberga (źródło) firma spadła właśnie na ostatnią pozycję w rankingu usług serwisowych wśród producentów samochodów. Jest też na czwartej pozycji od końca wśród wszystkich firm funkcjonujących w Norwegii. Elon Musk przyznaje, że Norwegowie mają prawo być rozżaleni. Firma zapowiada też uruchomienie nowego, dużego centrum serwisowego w Oslo oraz wdrożenie floty busów-warsztatów, które funkcjonują już w Stanach Zjednoczonych.

Jako częściowe usprawiedliwienie Tesli należy podać fakt, że auta amerykańskiego producenta mają w Norwegii wielkie wzięcie. W rankingu najchętniej kupowanych samochodów w 2018 roku, Model S znajduje się na 9. miejscu, a Model X – na 4. miejscu.

Na zdjęciu: mobilny warsztat w Tesli. Zgodnie z obietnicą Elona Muska, firma czeka na pozwolenie na uruchomienie usługi w Norwegii (c) Tesla

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 5]