Dość Volkswagena ID.3, dość Skody Enyaq iV, koniec z Porsche Taycan, żegnajcie Hyundaie. Firma z autami elektrycznymi na wynajem, ElektroHub, po 2,5 roku [niemiłych] doświadczeń, planuje zrezygnować z wszystkich elektryków, jakie posiada. W ofercie pozostaną  wyłącznie samochody Tesli.

Tesle zostają, reszta nie

Jako uzasadnienie swej decyzji właściciel firmy ElektroHub podaje liczne problemy z nie-Teslami. Volkswagen ID.3 powinien trafić do warsztatu w celu aktualizacji oprogramowania, ale aktualizacja ta nadal nie jest dostępna. Skoda Enyaq z kolei musi odwiedzić ASO, bo przestały działać w niej zamki. W dodatku system multimedialny jest wybitnie nieudany i ciężko jest wytłumaczyć klientom, że „muszą poczekać dwie minuty, a na razie jest czarny ekran”.

Porsche Taycan przez ostatnie 8 000 kilometrów było niezawodne, ale musi zaliczyć wizytę u dealera już czwarty raz ze względu na akcję przywoławczą. Właścicielowi firmy się to nie zdarzyło, słyszał jednak od nabywców Taycana, że samochód faktycznie potrafi się wyłączyć w trakcie jazdy autostradowej.

Hyundai Kona Electric od pięciu tygodni jest w warsztacie, samochód nie zarabia na siebie. Hyundai Ioniq 5 po prostu działa źle, zachowuje się dziwnie przy każdym wejściu kierowcy do kabiny.

Doświadczenia z Teslą? Całkowicie odmienne. Nie ma potrzeby planowania ładowania, [wszystko działa]. Samochód został wynajęty ponad 500 razy, wielu z tych, którzy nim jeździli, zdecydowało się później na jego zakup. Dlatego firma zostawia sobie Tesle Model 3, Model Y, a w przyszłym roku planuje zakup Tesli Model S Plaid.

Całe nagranie:

Komentarz redakcji www.elektrowoz.pl: wystąpienie właściciela firmy jest dość emocjonalne, a do emocji zawsze warto podchodzić z dystansem. Twórca mówi wprost, że dobrze rozwija mu się biznes z naściennymi stacjami ładowania, podczas gdy wypożyczenia samochodów zaczęły stawać się balastem. Chce się skupić na biznesie, który przynosi największe pieniądze, więc problemy powodowane przez auta tylko go rozpraszają. Dlatego pozbywa się modeli, które go angażują. Zostają auta nieangażujące, po prostu służące tak, jak należy. 

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 6 głosów Średnia: 3.7]