Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Nie masz rezerwacji na VW ID.3 1st, a chcesz go kupić? Żaden problem, jest ~100 wolnych egzemplarzy 1st Plus

Od jednego z salonów Volkswagena otrzymaliśmy informację, że dysponuje on „paroma” wolnymi egzemplarzami Volkswagena ID.3 1st do zamówienia od ręki. Limitowana edycja 1st miała być dostępna wyłącznie dla posiadaczy rezerwacji (ang. prebookers), jednak wygląda na to, że zapisywanie się na auto wcale nie było konieczne.

Salony w Polsce będą miały w ofercie Volkswagena ID.3 1st?

Salon, który podzielił się z nami wieścią o dostępności VW ID.3 1st, nie chciał nam przesłać żadnych dodatkowych danych na temat liczby czy konfiguracji aut.  W kilku innych placówkach dowiedzieliśmy się, żeby kontaktować się telefonicznie, a „coś się na pewno znajdzie, bo jest około 100 wolnych samochodów, zdecydowanie najwięcej z puli Plus”.

> Opel Mokka – prezentacja wkrótce, dostawy od 2021 roku

Pewien dealer z południa Polski był zaskoczony naszą wiedzą i przy okazji wygadał się, że w Polsce było 185 osób zainteresowanych VW ID.3 1st i dotychczas wycofały się 43 osoby. Nie poznaliśmy jednak konfiguracji aut. Kiedy wydawało się, że temat umarł, odezwał się do nas zaprzyjaźniony sprzedawca z innego salonu Volkswagena.

Dowiedzieliśmy się, że faktycznie, można u nich zamówić Volkswageny ID.3 1st Plus, a więc modele kosztujące „do 200 tysięcy złotych” (ostateczna cena ma zostać podana później). Nie jest wymagany żaden depozyt, nie trzeba jeszcze podpisywać umowy, a finalna cena auta powinna zostać upubliczniona w maju.

> Dopłaty do aut elektrycznych. Ministerstwo Klimatu: Nic nie zrobiliśmy

Cały cennik i dane techniczne Volkswagena ID.3 1st, ID.3 oraz terminy dostaw w Polsce powinny zostać ogłoszone do połowy maja. Centrala koncernu obiecuje dostawy „latem 2020 roku”, więc między czerwcem a wrześniem 2020 – trudno jednak powiedzieć, czy dotyczy to też Polski.

Wśród samochodów są warianty:

Volkswagen ID.3 1st to samochód segmentu C z napędem na tył, silnikiem o mocy 150 kW (204 KM) i baterią o pojemności użytecznej 58 kWh. Prognozowany przez producenta zasięg auta w optymalnych warunkach to do 420 jednostek WLTP, czyli do 360 kilometrów. Auto konkuruje więc z Kią e-Niro 64 kWh i Nissanem Leafem e+.

Nota od redakcji www.elektrowoz.pl: czujemy, że robimy Volkswagenowi darmową reklamę – i to w okresie, gdy nasze miesięczne przychody z reklam AdSense spadły z 7-9 do około 1,3 tysiąca złotych 😉

Nota 2 od redakcji www.elektrowoz.pl: tak się teraz zastanowiliśmy, że skoro „najwięcej” jest VW ID.3 1st Plus, to znaczy, że musi istnieć też pewna niewielka liczba najtańszych wariantów 1st kosztujących „poniżej 170 tysięcy złotych”. Może więc zamiast Kii e-Niro 64 kWh, hm?

> Volkswagen ID.3 a Kia e-Niro – co wybrać? Mam rezerwację na ID.3, ale… zacząłem się zastanawiać [Czytelnik, cz. 1/2]

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 4 głosów Średnia: 5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version