Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

MG4: cena od 125 200 zł dla 51 kWh LFP, od 141 900 zł dla 64 kWh NCM. Najmocniejszy MG4 Xpower za 169 900 zł. Ostro!

Potwierdzają się informacje, do których dotarliśmy kilka tygodni temu. MG Motor zadebiutowało w Polsce z elektrycznym MG4 oraz dwoma modelami spalinowymi, MG HS i MG ZS. Polski konfigurator MG MG4 zawiera wszystkie warianty modelu: Standard, Comfort, Luxury, Luxury Long-Range i XPower. Cena MG4 w najtańszej wersji zaczyna się od 125 200 złotych, edycja z większą baterią kosztuje od 141 900 złotych.

MG4 jest bezpośrednim konkurentem VW ID.3 i Renault Megane E-Tech Elektrycznego. Swoją konkurencję rozbija w puch, gdy chodzi o stosunek możliwości do ceny. 

MG MG4: cena, strategia, specyfikacja

Oto zdjęcie oficjalnego cennika aut – oferta jest doskonała, jakakolwiek konkurencja jest o kilkadziesiąt tysięcy złotych droższa. Konfigurator auta dostępny jest TUTAJ, jeszcze bez cen. Zawarte w artykule ceny MG4 NIE ZAWIERAJĄ dopłat, zatem podstawową wersję samochodu po uwzględnieniu dofinansowania NFOŚiGW można kupić poniżej 100 000 złotych.

Wariant Standard ma baterię litowo-żelazowo-fosforanową o pojemności 51 (~48) kWh obiecującą do 350 jedn. WLTP zasięgu i silnik o mocy 125 kW/170 KM napędzający tylne koła. Ładuje się z mocą w szczycie do 88 kW. Edycja Comfort to już większa bateria o pojemności 64 (~59) kWh, silnik o mocy 150 kW/204 KM i do 450 jednostek WLTP zasięgu. Wyższa jest też moc ładowania, wynosi do 140 kW. To właśnie ten model został wystawiony na scenie, o pierwszych wrażeniach opowiemy w osobnym materiale.

Są jeszcze edycje Luxury (ta sama bateria, lepsze wyposażenie, w tym pompa ciepła i kamera 360 stopni) i Luxury Long Range, w której baterię powiększono do 77 (~72) kWh, co przekłada się na maksymalnie 520 jednostek WLTP zasięgu. W Polsce ma być nawet dostępna wersja XPower z baterią 64 kWh, napędem na obie osie i przyspieszająca do 100 km/h w 3,8 sekundy.

Salony

MG4 ma być początkowo dostępny w czterech salonach, do końca I kwartału 2024 roku ma tych placówek być 16. Celem jest udostępnienie samochodów marki w dużej części Polski, mocno obsadzone zostaną miejsca o sporym potencjale, m.in. Warszawa, Poznań, GOP. Każdy salon powinien być jednocześnie serwisem. Obecnie dystrybutorami marki są firmy Krotoski i Polska Grupa Dealerska, wybrane placówki tych sieci mają dni otwarte w dniach 1-2 grudnia, gdy eksponowane będą samochody MG, elektryczny MG4 i spalinowe MG HS oraz MG ZS.

MG4 oferowany jest w ramach opcji 777: 7 lat gwarancji, 7 lat bezpłatnych przeglądów i 7 lat assistance w cenie. Elektryk dostępny będzie w zasadzie od ręki, czas oczekiwania powinien wynieść do tygodnia, ponieważ transport samochodów właśnie płynie do Europy.

Nota od redakcji Elektrowozu: Patryk Mikiciuk posłużył się pewnym zwrotem, który w Polsce stosuje chyba tylko Elektrowóz. Witamy zacnego Czytelnika 😉

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 6 głosów Średnia: 4.8]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version