Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

„Kupiłem Teslę i czuję coraz większe rozczarowanie” [Tesla P0D PRĄD]

Zaskakująca opowieść na fanpage Tesla POD PRĄD. Nabywca Modelu X za 150 tysięcy euro (cena katalogowa) poczuł się dyskryminowany ze względu na to, że mieszka w Polsce. W pełnym goryczy poście opisuje swoje doświadczenia z serwisem producenta w Berlinie.

Tesla P0D PRĄD przestaje wierzyć w Teslę

W pełnym emocji poście na Facebooku właściciel Tesla Model X ze szczegółami opisuje swoje kolejne perypetie (źródło):

W podsumowaniu autor wpisu podkreśla, że jest propagatorem elektromobilności i przez cztery lata kupił łącznie trzy Tesle. Żali się również, że przywykł już do podobnego postępowania ze strony firmy Elona Muska. Musiał na własną rękę holować samochód z Chorwacji, sprzedano mu auto z aktywnym ograniczeniem szybkości do 127 km/h, przez co o mały włos nie spowodował wypadku na autostradzie.

Jest rozgoryczony.

Reakcje czytelników

Pod emocjonalnym wpisem na Facebooku pojawiły się liczne wypowiedzi na temat serwisu Tesli:

Co możemy zrobić?

Kiedy www.elektrowoz.pl dopiero startował, opisywany powyżej właściciel Tesli rozmawiał z członkiem redakcji w taki sposób, żeby go obrazić. Bez szczególnego powodu. Mimo wszystko wydaje nam się, że temat jest godny poruszenia, ponieważ stanowi wyraźny sygnał dla osób zainteresowanych zakupem Tesli: nabywca dowolnego modelu musi się dopasować do funkcjonowania firmy – i to niezależnie od faktu, że zapłacił za samochód małą fortunę.

> Recenzja Audi e-tron: doskonała jazda, wysoki komfort, taki sobie zasięg, a brak lusterek = porażka [Autogefuehl]

Dlatego pamiętajmy: kupując dziś [grudzień 2018] Teslę w Polsce, będziemy skazani na dowożenie jej do serwisu w Berlinie – lub innego pobliskiego, np. w Wiedniu, Linzu czy Kopenhadze. Może się też okazać, że na naprawę auta poczekamy dłużej niż dwa tygodnie. Jeśli potrzebujemy samochodu elektrycznego, który jest oficjalnie obsługiwany w naszym kraju, do wyboru mamy:

Niewykluczone, że do tej listy w najbliższym czasie dołączą:

Stanie się to jednak nie wcześniej niż w 2019 roku.

Sprawa wydaje się rozwojowa. Spróbujemy poznać opinię serwisu Tesli w Berlinie oraz sprawdzić, jak wyglądałaby sytuacja z innym samochodem, na przykład Oplem Ampera-e, który również nie jest oficjalnie dostępny w Polsce.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 12 głosów Średnia: 4.3]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version