Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Kingsman chwali się sukcesem Seresa 3 w Polsce. Czyżby jedyny dziś elektryk dostępny właściwie od ręki?

Gdyby ktoś chciał kupić dziś samochód elektryczny i odebrać go w miarę szybko, nie ma zbyt wielkiego wyboru. Chyba najlepszy pod względem krótkiego czasu oczekiwania Hyundai Kona Electric to 3-4 do 6 miesięcy (średnio/maksymalnie). Tymczasem Kingsman chwali się, że chińskiego Seresa 3 dowozi do klienta w ciągu zaledwie 5 dni roboczych.

Aktualizacja 2022/07/19, godz. 11.29: dodaliśmy informację, że dystrybutorem samochodu na Polskę jest Busnex i że Kingsman odpowiada za region mazowiecki. Dowiedzieliśmy się również, że w tym roku do sieci dystrybucyjnej trafiło 155 egzemplarzy auta. Do końca roku miało być 300, ale zainteresowanie modelem jest duże i możliwe jest przekroczenie planu.

Poniżej znajduje się pierwotna, lekko skorygowana wersja tekstu. 

Aktualizacja 2022/07/19, godz. 12.16: 

Seres 3 – krótki czas dostawy, ale marka nieznana

W rozesłanym dziś do mediów komunikacie prasowym, Kingsman Finance, firma, która w modelu agencyjnym sprzedaje Seresa 3 w Polsce (dystrybutorem jest litewski Busnex UAB), pochwaliła się, że już teraz zrealizowała prawie 200 procent założonego planu rocznego. Zaplanowano dostarczenie 40 egzemplarzy modelu, tymczasem już w pierwszym tygodniu czerwca (od kwietnia) osiągnięto poziom ponad 70 aut. Kingsman nie ma własnego showroomu, auta trafiły głównie do klientów instytucjonalnych. Firma obsługuje region mazowiecki.

Samochody dostarczane są w pięć dni, dostarczane do klienta również do testów. Serwisy modelu Seres znajdują się w Markach, Krakowie, Szczecinie, Gdańsku, Kaliszu, Łodzi i Wrocławiu.

Kingsman zapowiada, że jesienią dostarczy kolejną partię egzemplarzy Seresa 3. Będą to samochody po liftingu, z trzyfazową ładowarką pokładową o mocy 11 kW, z pełnymi przednimi światłami LED i kilkoma zmianami stylistycznymi. Cena nowego modelu ma być wyższa o około 20 procent, teraz Seresa 3 od ręki można kupić za 169 900 złotych. Auto ma baterię zbudowaną w oparciu o ogniwa litowo-żelazowo-fosforanowe (LFP) o pojemności 53 kWh, obiecuje do 329 jednostek WLTP zasięgu (do 280 km realnie w trybie mieszanym), jego silnik ma 119 kW/162 KM mocy i 300 Nm momentu obrotowego. Pojemność bagażnika to 385 litrów:

 

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 2 głosów Średnia: 4]
Exit mobile version