Oto plany dotyczące Touru Elektrowozu z Hyundaiem Ioniqiem 5. Samochód jest w redakcji od 7 do 14 marca, w dniach 9 i 10 marca będzie go można obejrzeć z bliska w Warszawie, w dniach 11-13 marca przejedziemy się nim po południowo-wschodniej Polsce. Poniżej znajduje się zaktualizowana lista miast wraz ze szczegółowymi datami i godzinami, kiedy będzie można się z nim zapoznać. 

Osoby, które chciałyby zadzwonić do mnie i posłuchać o nim, gdy będę jechał, mogą śmiało telefonować pod numer podany w treści. Moja pozycja będzie też widoczna na Mapach Google TUTAJ [link aktywny w dniach spotkań]. Warto ją sprawdzać, ponieważ nieczynny punkt ładowania może mnie zmusić do lekkiej modyfikacji trasy.

Wersja dokumentu: 2.7 (zamknąłem dokument)
Data ostatniej aktualizacji: 2022/03/24, godz. 11.26.

Hyundai Ioniq 5 – Tour Elektrowozu

Głównym bohaterem tego touru jest oczywiście Hyundai Ioniq 5 w następującej konfiguracji:

  • napęd na obie osie, 225 kW/306 KM,
  • bateria 72,6 kWh, ta, która w tym roku zostanie zastąpiona przez wariant 77,4 kWh,
  • samochód w pełnej opcji wyposażenia, nawet z dachem solarnym.

Wygląda tak:

Poniżej znajduje się szczegółowa rozpiska, zgodnie z którą planuję jechać. UWAGA, przed przybyciem na każde z miejsc KONIECZNIE sprawdź w Mapach Google moją dokładną lokalizację [link będzie aktywny w dniach spotkań, mniej więcej godzinę przed wyznaczonym momentem].

Warszawa: 9.03, Galeria Mokotów, 10.03, błonia przy Stadionie Narodowym/parking przy dworcu Warszawa Stadion

W Warszawie zaplanowałem dwie możliwości spotkania się z samochodem:

  • w środę 9.03 w godzinach 18.00-19.30 na dachu (poziom Motyl) centrum handlowego Galeria Mokotów przy ładowarce GreenWay Polska (poziom 0, miejsce D05) ze względu na awarię mojej lokalnej stacji ładowania. Jeśli wszystkie miejsca będą zajęte, pojawię się mniej więcej TUTAJ lub o piętro niżej w przypadku deszczu. Parking do 2 godzin za darmo, później płatny.
  • w czwartek 10.03 w godzinach 18.00-19.30 w okolicy dworca Warszawa Stadion, mniej więcej TUTAJ. Jeśli będzie nas więcej, możemy wjechać na parking tuż obok.

Piątek, 11.03: Lublin, Zaklików, Rzeszów, Bieszczady

W piątek, 11.03, moja podróż będzie wyglądała następująco:

  • w Lublinie będę dostępny od godziny 12.00 do 13.30. Planuję ładować się TUTAJ (E.Leclerc, Turystyczna 1, Lublin), a jeśli nie dowiem się, jak uruchomić tę ładowarkę, przejadę [urządzenie nie dało się uruchomić] TUTAJ (Atrium Felicity, Al. Witosa 32, Lublin). UWAGA. Możliwy delikatny poślizg (do 20 minut).
  • następny postój to Zaklików. Tam zawitam na chwilę, żeby pokazać komuś samochód z bliska. Spędzę tam maksymalnie pół godziny w przedziale 15.00-15.30.
  • Rzeszów to postój w przedziale 17.3019.00. Planuję ładować się TUTAJ. UWAGA, zmieniłem godziny ze względu na sytuację w Lublinie.
  • w Bieszczadach będę około godziny 20.30, planuję postój TUTAJ i spotkanie z Panem Andrzejem, którego już pewnie kojarzycie (to ten człowiek od niezależności energetycznej :).

Zdaję sobie sprawę, że w Lublinie jestem wcześnie, a to piątek, dzień roboczy, ale inaczej nie byłbym w stanie zahaczyć o oba miejsca. W Bieszczadach z kolei, jako że panuje zima, planuję eksperyment: spanie w samochodzie z włączonym ogrzewaniem, żeby sprawdzić, ile energii zużyję przez noc.

Sobota, 12.03: może Nowy Sącz, Kraków, Katowice

Ten odcinek może stanowić największe wyzwanie. Skoro planuję eksperyment ze spaniem w samochodzie, rano poziom naładowania baterii może być różny. Jeśli zjadę poniżej 40 procent, skieruję się na A4, gdzie jest lepiej z infrastrukturą. Jeżeli będę miał co najmniej 40-50 procent, wyruszę do Nowego Sącza. Plan jest taki:

  • [Nowy Sącz, godz. 12.00-12.45, ładowanie TUTAJ (Tarnowska 159, Nowy Sącz), a jeśli się nie uda, to TUTAJ (CH Trzy Korony, Lwowska 80, Nowy Sącz)].
  • Kraków, godz. 16.00-17.15, ładowanie TUTAJ (Podium Park, Jana Pawła II 43, Kraków).
  • Katowice, godz. 19.15-20.30, ładowanie TUTAJ (Silesia City Center, Chorzowska 107, Katowice).

Niedziela, 13.03: Częstochowa, Łódź, Lućmierz

W nocy z soboty na niedzielę będę spał w Częstochowie a następnie ruszę na północ:

  • Częstochowa, noc 12/13.03, przy samochodzie będę na pewno o 9.00, z Częstochowy chciałbym wyruszyć o 10.00, ładował będę się TUTAJ (Dworzec PKP Częstochowa Osobowa).
  • Łódź, godz. 11.30/11.45-13.00, możliwe delikatne opóźnienie, będę ładował się TUTAJ (KFC, Rokicińska 199, Łódź).
  • Lućmierz, godz. 14.00-15.30, niedaleko Superchargerów Tesli, postój TUTAJ (Porto Fino, Sadowa 4, Lućmierz).

Jeśli ktoś ma ochotę wrócić ze mną z Warszawy do Lućmierza, żeby porównać zużycie energii (tak jak robiliśmy to z Kią EV6 i Teslą Model 3), to oczywiście zapraszam oraz zapraszam.

Platformy komunikacji

Główne narzędzia komunikacji są następujące:

  • witryna główna Elektrowozu, w tym TEN ARTYKUŁ, który właśnie czytacie – kluczowe informacje i aktualizacje,
  • Forum Elektrowozu – kluczowe plus dalsze, bardziej szczegółowe informacje i aktualizacje,
  • mail [email protected] – przestrzeń na dodatkowe pytania,
  • telefon +48883150680 (preferowany komunikator, np. Whatsapp, Signal, Telegram) – przestrzeń na dodatkowe pytania.

W dniach z zaplanowanymi spotkaniami będę udostępniał swoją pozycję na Google Maps.

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]