Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

Elon Musk za kierownicą Volkswagena ID.3 – jeździ, pozwala się nagrywać. Wow, odważnie! [wideo]

Na profilu Herberta Diessa na LinkedIn pojawiło się wideo z Elonem Muskiem jadącym Volkswagenem ID.3. Prezes Tesli zapoznawał się z samochodem i słuchał opowieści o elektryku snutej przez szefa niemieckiego koncernu. Wideo jest dość mocno pocięte, ale Muskowi trudno odmówić odwagi.

Elon Musk testuje VW ID.3

Jak daleko może sięgać sympatia prezesów firm motoryzacyjnych? Czy odwiedzają się oni wzajemnie i jak mali (?) chłopcy chwalą się swoimi najnowszymi zabawkami? To niewykluczone, któż nie chciałby pokazać mocniejszego, ładniejszego auta, szczególnie, gdy rozmówcą jest konkurent z podwórka 🙂

Czy pozwalają się wtedy filmować? Raczej nie, a już na pewno nie zgadzają się na publikacje tych nagrań. Bo „co by powiedzieli akcjonariusze”…

> Tajemnicze lądowanie samolotu Muska w Brunszwiku wyjaśnione. Spotkał się z Herbertem Diessem (Volkswagen)

Tymczasem Musk wsiadł za kierownicę Volkswagena ID.3, pojeździł samochodem, posłuchał informacji na jego temat. Na mocno pociętym nagraniu nie wygłosił żadnej pochwały, jedynie układ kierowniczy określił mianem „całkiem dobrego”. Mógł być też lekko rozczarowany przyspieszeniem, na co Diess zareagował tłumacząc, że ma to być auto popularne, nie wyścigowe (źródło):

Gdy obaj prezesi wysiedli z ID.3 tuż obok stał lekko zamaskowany Volkswagen ID.4. Możliwe więc, że szef Tesli przejechał się również elektrycznym crossoverem, większym bratem ID.3, jak to zresztą głosiły plotki. Wątek przyspieszenia – i lekkiego rozczarowania Muska momentem obrotowym przy wyższych szybkościach – Diess pociągnął jeszcze w komentarzach pod filmem, gdy zaproponował przetestowanie Taycana.

Ciekawie zabrzmiał wątek odpowiedników Autopilota w ID.3. Diess stwierdził, że jest to „typowy (…) najnowocześniejszy niemiecki system”, w jednym zdaniu zmieścił więc szczerość i marketing.

> Volkswagen ID.3 1st Max – pierwsze wrażenia. Jeździłem przez godzinę, ma zalety, ale ogólnie jestem zawiedziony [Czytelnik]

Wnioski? Zachowanie Muska może nie spodobać się jego najbardziej zatwardziałym wyznawcom. On sam z pewnością ma świadomość, że jego obecność za kierownicą VW ID.3 stanowi pewną rekomendację dla auta niemieckiego producenta. Mimo wszystko oklaski za otwartość i realizację celów, które są większe niż sama tylko produkcja i sprzedaż samochodów: „misją Tesli jest przyspieszenie transformacji świata na [wykorzystanie] energii odnawialnej”.

Zdjęcia i wideo: (c) Herbert Diess / Volkswagen. Nie udało nam się zamieścić embedu ze strony LinkedIn, dlatego skopiowaliśmy plik na serwer www.elektrowoz.pl

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 6 głosów Średnia: 4.7]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version