Na facebookowych grupach i forach internetowych pojawia się coraz większa liczba opinii o elektrycznym Nissanie Leafie (2018). Również nasi Czytelnicy dzielą się z nami opiniami o aucie. Postanowiliśmy zebrać je w jednym miejscu, żeby pomóc Czytelnikom w decyzji, czy warto samodzielnie przeprowadzić test Leafa 2 – i kupić auto.

Tekst będzie w przyszłości aktualizowany.

Nissan Leaf: opinie internautów

Zalety

  • Łukasz, jeździł Passatem TDI 4Motion: Nie klnę dużo w życiu, ale, k…, jak to jechało! Wrażenia z jazdy mega na plus! Auto niesamowicie przyspiesza, moja żona nie zauważyła, że jechała 100 km/h na lokalnej drodze, zupełnie się tego nie czuje! Nagle, jak się pojawił inny samochód, trzeba było ostro hamować (nadesłane)
  • Łukasz: Jechaliśmy z dwójką dzieci w fotelikach, było w porządku z komfortem dla dorosłych i dla dzieci. Zaskakująco duży, pojemny bagażnik.
  • Kris, jeździ Fordem Mondeo: Po przejażdżce tym autem… szczerze mówiąc nie wiem, co mam Wam powiedzieć… auto zrobiło na mnie ogromne wrażenie podczas jazdy. Od starego Leafa jest sporo mocniejszy, nie ma zadyszki przy 80 km/h, tylko leci dalej żwawo do przodu (źródło)
  • Lechu, jeździ Toyotą Auris Hybrid: e-Pedal jest super, ProPILOT to zbędny wydatek, ciągle brzęczy, żeby trzymać ręce na kierownicy. Myślę o N-Connecta z LED, tylko ten LED wydłuża czas oczekiwania do co najmniej września. A koledze z Norwegii powiedzieli, że czerwiec-lipiec, taka sama konfiguracja (nadesłane)
  • RedBeardBeer: Samochód jest tańszy niż BMW i3 i Chevrolet Volt (źródło)

> Norwegia: samochody spalinowe przestają się liczyć

Wady

  • Łukasz, jeździł Passatem TDI 4Motion: Hamulce trochę na minus mnie zaskoczyły, słabe. Ale to chyba bardziej wynika z geometrii samochodu. Mam wrażenie, że tylne koła hamują tuż pod tyłkiem. (nadesłane)
  • Ala: Trochę za wąskie fotele i piszczący dźwięk wysokiej częstotliwości podczas jazdy.
  • Waldi, jeździ : Chciałem kupić, niestety, ciągle z akcyzą. W dodatku cena ma wzrosnąć (nadesłane)
  • Łukasz: W kwestii stylu i wykończenia Nissan nie jest moim faworytem w świecie samochodów spalinowych. Plastiki, toporność itd. Tak samo jest w elektrycznym Leafie (nadesłane)
  • Waldemar S: Nawet nie pcham się do jazdy próbnej nowym Leafem, bo 150kpln to absolutnie poza moim budżetem, więc wolę się nie denerwować potem. (źródło)
  • Kacha, jeździ Leafem (2014): Salony kładą laskę na zainteresowanych, nie oddzwaniają. Chyba zainteresowanie jest duże (nadesłane, pojawiało się również w komentarzach)
  • Marcin, jeździ Passatem TDI: Jechałem przez moment w deszczu i mam wrażenie, że mój Passat (zwykły, nie elektryczny 🙂 ) lepiej oczyszcza szybę (nadesłane)

> HOLANDIA. Wyniki sprzedaży samochodów elektrycznych i hybryd [RANKING luty 2018]

Elektryczny Nissan: cena i dostępność

Nowy Nissan Leaf (2018) dostępny jest w Polsce w cenie od 134 691 złotych w promocji „bez akcyzy”. Cena ta ma zostać utrzymana do końca marca 2018. W naszym kraju rekomendujemy zakup wersji N-Connecta z pompą ciepła i podgrzewanymi fotelami oraz kierownicą. Niestety, w tym wariancie auto jest droższe i kosztuje od 154 071 złotych.

> Elektryczny Nissan dostępny w 16 salonach w Polsce [SPIS]

Ilustracja: zdjęcie Nissana Leafa w jednym z salonów. Nadesłane przez (c) Łukasz

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 14 głosów Średnia: 4.8]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: