Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

ElectroMobility Poland i Polski Samochód Elektryczny. Czy to już czas na spuszczenie zasłony milczenia?

Jeden z Czytelników podesłał nam link do wywiadu z Piotrem Zarembą, prezesem ElectroMobility Poland. Jego lektura dostarcza raczej nieprzyjemnych doznań: ciekawski dziennikarz zadaje trudne pytania człowiekowi, który wie, że projekt Polskiego Samochodu Elektrycznego jest wydmuszką.

Polski Samochód Elektryczny: wizualizacje zrobione, samochody będą inne, rzecz jasna

Z wywiadu dowiadujemy się, że konkurs na wizualizacje Polskiego Samochodu Elektrycznego zakończył się pełnym sukcesem. Sukces był duży, ale prototypy samochodów, które powstaną, mogą być inne – ponieważ twórcy prototypów mają odmienne wizje rozwoju. Dodajmy, że drugi etap konkursu na wyprodukowanie prototypów został zakończony nagle i bez rozstrzygnięcia. Wiadomo na pewno, że wydano już kilkaset tysięcy złotych i dwukrotnie zmieniono głównodowodzącego ElectroMobility Poland.

A jaki jest stan Polskiego Samochodu Elektrycznego na czerwiec 2018 roku?

Innymi słowy: od czasu zaskakującej decyzji o zawieszeniu konkursu bez rozstrzygnięcia, „trwają negocjacje” i „budowanie wspólnej wizji prac”. Projekt dostaje pieniądze i po cichutku coś z nimi robi. Konkrety są utajnione.

Słowo komentarza od redakcji: od momentu założenia ElectroMobility Poland opisywaliśmy lub czytaliśmy o co najmniej 20 wykonanych prototypach elektrycznych skuterów, motocykli i samochodów. Spora ich liczba powstała w garażu, od zera. Wszyscy potrzebowali przynajmniej 1,5-2 lat na pokazanie jeżdżącego pojazdu elektrycznego.

Na ilustracji: Lynx One, jeden z projektów, który odpadł w konkursie ElectroMobility Poland (c) Lynx One

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 10 głosów Średnia: 4.6]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version