Portal Jalopnik zauważył, że Jon Wagner, szef zespołu projektującego baterie do Tesla Model S, Model X i, obecnie, Model 3, nie pracuje już w Tesli. Wagner miał się rozstać z firmą w minionym miesiącu, ale oni on, ani kocern nie skomentowały tych rewelacji.
Rozstanie z Teslą
Jon Wagner dołączył do Tesli w 2013 roku. Był szefem zespołu (ang. team leader) zajmującego się inżynierią zestawów baterii, pracował między innymi nad akumulatorami do Tesla MS, MX i M3. Pełnił także funkcję tymczasowego dyrektora ds. produkcji baterii, konstrukcji podwozia i systemów wspomagania jazdy.
> NORWEGIA. Rośnie cena Ampera E – podrożał z powodu przejścia Opla z rąk GM do Grupy PSA?decyzję GM?
|REKLAMA|
|/REKLAMA|
Po odejściu z firmy Wagner ruszył z własnym startupem, w ramach którego zajmuje się opracowywaniem zestawów baterii i zespołów napędowych do samochodów elektrycznych.
Nie wiadomo, czy odejście Wagnera ma związek z problemami produkcyjnymi przy Tesla Model 3. Trzeba jednak podkreślić, że inżynier pracował w samym centrum tego, co – według słów Elona Muska – zawiodło. Problemem okazała się bowiem automatyka na taśmie produkcyjnej ogniw / baterii, a kłopoty zauważono „dopiero niedawno”:
> Elon Musk: Co opóźnia Model 3? Problemy na linii produkcyjnej baterii
Test Tesla Model 3 na Facebooku – SPRAWDŹ:
|REKLAMA|
|/REKLAMA|