Po wielu latach oczekiwania Amerykanie mogą wreszcie kupić Mitsubishi Outlandera PHEV, czyli hybrydę ładowaną z gniazdka. Okazuje się, że klienci nie marnują czasu i wykupują auta z salonów. Przedstawiciele firmy mówią wprost, że takiego zainteresowania produktem Mitsubishi dawno już nie widzieli.
Outlander PHEV pomoże Mitsubishi w Stanach?
Don Swearingen, dyrektor operacyjny Mitsubishi Motors w Ameryce Północnej, wyznaje, że dealerzy powtarzają jedno i to samo pytanie: „co musimy zrobić, żebyśmy otrzymali więcej Outlanderów PHEV?” Niektóre salony sprzedają auta zanim jeszcze trafią one do salonu, co w przypadku Mitsubishi od dawna się nie zdarzyło!
> Mitsubishi Outlander PHEV, czyli: CZY WARTO wybrać hybrydę plug-in [OPINIA / wywiad z właścicielem]
Swearingen uważa, że zainteresowanie ładowanym z gniazdka Outlanderem pomoże firmie przywrócić rozpoznawalność marki w Stanach Zjednoczonych. W 2017 roku po raz pierwszy sprzedano tam niemal 104 tysiące aut Mitsubishi, tymczasem od 2008 roku nie udawało się przebić nawet granicy 100 tysięcy samochodów.
Dlatego firma – będąca częścią aliansu Renault Nissan Mitsubishi – rozważa wprowadzenie na rynek jeszcze jednego SUV-a, który byłby większy niż Outlander i miałby trzeci rząd siedzeń. Właściciele Outlanderów PHEV nie obrażą się z pewnością, jeśli ten model będzie miał znacznie większą baterię.
> Mitsubishi Outlander PHEV – hybryda idealna czy przestarzała?