Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

CENY: Renault Megane Elektryczny od 169 900 zł dla EV40 / 40 kWh i od 191 900 zł w wersji EV60 / 60 kWh. Drożej

Podrożało. Renault Megane E-Tech Elektryczny w najtańszej wersji wyposażenia Equlibre kosztuje od 169 900 złotych w wariancie EV40 z mniejszą baterią pozwalającą na pokonanie 300 jednostek zasięgu i słabszym silnikiem o mocy 96 kW/130 KM napędzającym przednie koła. Renault Megane Elektryczny EV60 z baterią 60 kWh, silnikiem 160 kW/218 KM i 450 jednostkami zasięgu WLTP startuje już 191 900 złotych. 

Rosną ceny elektrycznego Renault Megane

W stosunku do ostatnich zanotowanych przez nas cen Megane E-Tech Elektrycznego, podwyżki nie są gigantyczne, ale da się je dostrzec. Wynoszą odpowiednio 4,9 i 4,4 procent dla edycji Equilibre. Obydwa warianty umożliwiają ładowanie z mocą 22 kW przy prądzie przemiennym, co jest godną pochwały kontynuacją możliwości Zoe. Jeśli znajdziemy odpowiedni słupek, możemy uzupełnić energię taniej i nadal stosunkowo szybko. Przy prądzie stałym maksymalna moc ładowania to odpowiednio 85 kW dla EV40 i 130 kW dla EV60.

W ramach wyposażenia Equilibre (konfigurator TUTAJ) musimy dopłacić 2 500 złotych za podgrzewane przednie fotele i podgrzewaną kierownicę (pakiet Winter Comfort), 1 800 złotych za czujniki parkowania (pakiet City), 4 000 złotych za automatyczną dwustrefową klimatyzację z fizycznymi przyciskami, gniazda USB z przodu, czujnik deszczu czy konsolę z podłokietnikiem. Dlatego jeżeli potrzebujemy choćby minimalnego komfortu w standardzie, zainteresujmy się wyposażeniem Techno.

Przy pakiecie Techno cena Renault Megane Elektrycznego EV40 startuje do 182 900 złotych, EV60 od 204 900 złotych. W porównaniu do Equilibre otrzymamy dodatkowo sekwencyjne kierunkowskazy, dwustrefową automatyczną klimatyzację i wysoką konsolę z podłokietnikiem. Za „autopilota” z systemem wspomagania parkowania (pakiet Driving Assist) dopłacimy 5 000 złotych, za widok 3D/360 stopni (pakiet Advanced Driving Assist) musimy dodać jeszcze 5 000 złotych. W tym wariancie mamy też możliwość zakupu 12-calowego wyświetlacza centralnego z radiem DAB i usługami Google (+4 000 zł) czy dwukolorowego nadwozia (+1 500 zł).

Wyposażenie Iconic dostępne jest wyłącznie z Megane Elektrycznym EV60. Nadal musimy dopłacić za systemy utrzymywania pasa ruchu i wsparcia kierowcy (ADAS, Driving Assist lub Advanced Driving Assist, +4 000/+10 000 zł), cyfrowe lusterko (pakiet Vision, +7 000 zł) czy pompę ciepła (+4 500 zł). W standardzie dostajemy natomiast największy wyświetlacz centralny z usługami Google, ładowarkę indukcyjną, fotel z masażem dla kierowcy  czy kamerę cofania.

Bezpośrednią konkurencją elektrycznego Megane jest VW ID.3, w pewnym sensie również Citroen e-C4. Na niektórych rynkach europejskich z autem siłował będzie się także MG4 EV vel MG Mulan,  a od 2023 roku – Peugeot e-308 czy Opel Astra-e. Model jest nieco mniejszy niż Kia Niro EV czy Nissan Leaf i większy niż samochody segmentu B (np. Renault Zoe).

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 2 głosów Średnia: 5]
Exit mobile version