Mitsubishi dość wcześnie rozpoczęło w tym roku wyprzedaż samochodów. W obowiązującej promocji na rocznik (2020) Outlandera PHEV można kupić auto z rabatem sięgającym kilkudziesięciu tysięcy złotych. Najtańszy wariant wyposażeniowy Intense startuje od 137 090 zł.

Mitsubishi Outlander PHEV (2020) Intense – wyposażenie i opłacalność zakupu

Mitsubishi Outlander PHEV to pięciomiejscowy crossover górnej części segmentu C-SUV (długość: 4,7 metra, rozstaw osi: 2,67 metra), konkurujący z Kią e-Niro Hybrid Plug-in, Oplem Grandlandem X Hybrid, Peugeotem 3008 HYbrid, a w przyszłości – i przede wszystkim – z Toyotą RAV4 Plug-in. To jednocześnie jedna z nielicznych hybryd plug-in na rynku, którą wyposażono w port szybkiego ładowania. Niestety, jest to Chademo, a nie oficjalny standard europejski, CCS.

Mitsubishi Outlander PHEV z zewnątrz. Wersja wyposażeniowa to Instyle lub Instyle Plus, a więc wyższa niż opisywana w treści (c) Mitsubishi

Samochód posiada baterię o pojemności około 11,5 (13,8) kWh, silnik spalinowy o pojemności 2,4 litra pracujący w cyklu Atkinsona oraz dwa silniki elektryczne napędzające koła. Ta ostatnia funkcja sprawia, że auto w standardzie oferuje napęd na obie osie (S-AWC), co u konkurencji z Grupy PSA (Peugeot, Opel) jest tylko opcją.

> BMW X5 i Ford Kuga najlepiej trzymającymi wartość hybrydami plug-in po 2 latach. Outlander PHEV drugi

Wyposażenie wariantu Intense zgodnie z katalogiem na stronie obejmuje między innymi:

  • podgrzewane fotele przednie,
  • 16-calowe felgi aluminiowe,
  • dwustrefową klimatyzację automatyczną,
  • przednie reflektory halogenowe, światła LED do jazdy dziennej,
  • 6 głośników,
  • zestaw głośnomówiący Bluetooth.

Katalogowa cena Outlandera PHEV w wariancie Intense to 175 990 złotych, proponowany przez dystrybutora rabat wynosi 38 900 złotych, co daje ostateczne 137 090 złotych. Wersję wyposażeniową Instyle można kupić za 152 990 złotych (rabat: 42 000 zł), a Instyle Plus – za 164 990 złotych (rabat: 45 000 zł, więcej TUTAJ).

Dla porównania: nowy Opel Grandland X Hybrid z napędem na obie osie w wersji wyposażeniowej Elite (najniższa dostępna przy AWD) startuje od 200 950 złotych. Najtańszy wariant z napędem na przód (FWD) w wersji Enjoy to wydatek rzędu co najmniej 169 350 złotych. Ceny Outlandera PHEV wyglądają zatem wyjątkowo dobrze.

> Mitsubishi Outlander PHEV – ile kosztuje miesięcznie i ile można zaoszczędzić na benzynie? [Czytelnik Tomasz]

Oto katalog samochodu:

 

To może Cię zainteresować:
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]