Polski oddział Hyundaia zachęca do zainteresowania się dostępnymi od ręki egzemplarzami Hyundaia Ioniqa 6. Do dziś dostępne są samochody z 2023 roku, które można kupić z rabatem w wysokości 56 000 złotych, czyli od 228 900 złotych (precyzyjniej: 228 899,99 złotych) za wariant z napędem na tył lub 248 900 złotych przy napędzie na obie osie. Modele wyprodukowane w 2024 roku na dzień dobry oferowane są z rabatem w wysokości 41 000 złotych.

Hyundai Ioniq 6, Porsche z Korei Południowej

Konfigurator Hyundaia jest wybitnie nieprzyjazny, jakby producent NIE chciał sprzedawać tych samochodów. Najwygodniejsze jest skorzystanie z wyszukiwarki (TUTAJ), wejście w pierwszy z brzegu model i przewijanie między ofertami za pomocą strzałek (patrz: ilustracja poniżej). Po 11 kliknięciach dojdziemy do pierwszego egzemplarza z rocznika 2023, wcześniejsze będą tegoroczne. To pierwszy z trzech najtańszych egzemplarzy, bo kosztujący od 228 899,99 złotych, w kolorze głębokiego fioletu i z jasnym wnętrzem (patrz: zdjęcie otwierające).

W ofercie znajdują się wyłącznie najbogatsze wersje wyposażenia Uniq, często uzupełnione o dodatkowy pakiet Tech kosztujący 8 000 złotych. Auto dostępne jest z tylko jedną pojemnością baterii, 77 (~74,5) kWh, która zasila jeden silnik o mocy 168 kW/229 KM napędzający tylne koła ALBO dwa silniki o mocy 239 kW/325 KM, po jednym na każdą z osi. Architektura 800 V sprawia, że uzupełnienie od 10 do 80 procent w optymalnych warunkach trwa około 18 minut, ale w trójce Kia EV6 / Hyundai Ioniq 5 / Hyundai Ioniq 6 to Ioniq 6 ma najniższe zużycie energii, więc ładowanie najszybciej przywraca w nim zasięg.

Ceny zaczynające się od 228 900 złotych dotyczą wersji 168 kW/229 KM, wariant AWD 239 kW/325 KM kosztuje od 248 900 złotych. Deklarowany zasięg to 545 jednostek WLTP w RWD i 519 jednostek WLTP przy AWD. Jeśli interesuje nas rocznik 2024, najtańsze egzemplarze z napędem na tył zaczynają się od 243 900 złotych. Nie pooglądamy ich, bo nie mają zdjęć:

Wersja wyposażenia Uniq ma wszystko, czego potrzebujemy, w tym elektrycznie sterowane, podgrzewane i wentylowane fotele, matrycowe LED-owe reflektory, nastrojowe oświetlenie, pompę ciepła, system audio Bose. Lakier specjalny Byte Blue (na ilustracji powyżej) jest w cenie, perłowe lub metaliczne wymagają dopłaty w wysokości 2 900 złotych. Pakiet Tech z cyfrowymi lusterkami kosztuje 8 000 złotych, można go sobie darować. Opisywane rabaty są niedostępne w leasingu.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 4 głosów Średnia: 3.8]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: