Bateria newsów na 23.05: VW ID Neo (na zdjęciu) w wersji finalnej bardzo podobny do prototypu * Consumer Reports: NIE WARTO kupować Tesli 3 * Tani Nissan Leaf znika z oferty * BP inwestuje w baterie StoreDot – ładowanie ma trwać tyle czasu, co tankowanie * Innogy: słupki do ładowania się nie opłacają, ale tworzą ekosystem.
Samochody elektryczne, newsy na dobry początek 23.05
Spis treści
- Samochody elektryczne, newsy na dobry początek 23.05
- VW ID Neo ma być bardzo podobny do prototypu
- Czy warto kupić Tesla Model 3? Consumer Reports odradza zakup
- Najtańszy Nissan Leaf Visia znika z oferty w całej Europie
- Innogy: Instalowanie słupków ładowania 11-22 kW się nie opłaca
- BP inwestuje 20 milionów dolarów w baterie ładowane w ciągu minut
- Ford Mach 1 – elektryczny crossover Forda
- Portal Electrek staje się portalem Teslatrek
VW ID Neo ma być bardzo podobny do prototypu
Tylko dostanie lusterka, lakier, a straci pewnie dach panoramiczny i wielką przednią szybę.
Czy warto kupić Tesla Model 3? Consumer Reports odradza zakup
Wszystko przez bardzo słabe hamowanie.
Najtańszy Nissan Leaf Visia znika z oferty w całej Europie
Wygląda na to, że potwierdzają się nasze obserwacje sprzed kilku tygodni.
Innogy: Instalowanie słupków ładowania 11-22 kW się nie opłaca
BP inwestuje 20 milionów dolarów w baterie ładowane w ciągu minut
Prototypy tych baterii opracowała izraelska firma StoreDot. Mają się błyskawicznie ładować (czas ładowania = czas tankowania), a mimo to nie ulegają degradacji. UWAGA. Tekst poniżej mówi o „bateriach, które ładują samochody”, co jest jakimś nieporozumieniem. Chodzi oczywiście o baterie (akumulatory trakcyjne) do samochodów elektrycznych:
Ford Mach 1 – elektryczny crossover Forda
Portal Electrek staje się portalem Teslatrek
Portal Electrek staje się bardzo monotematyczny. Od zawsze faworyzował Teslę, teraz jednak pisze niemal wyłącznie o niej. Oraz, co warto pamiętać, zdarza mu się, że „nie zauważać” niekorzystnych dla Tesli doniesień.
|REKLAMA|
|/REKLAMA|