Zostało mniej więcej pół roku do wejścia na rynek elektrycznego Audi e-tron Quattro. Firma zaczyna przygotowywać się do kampanii reklamowych samochodu na rynku amerykańskim, gdzie model e-tron Quattro będzie ścigał się z Jaguarem I-Pace o uznanie wśród klientów.
Reklama Audi e-tron Quattro
Reklama przypomina raczej reklamę mebli Ikea niż reklamę samochodu, w której podkreśla się kształty, moc, cenę. Wygląda na to, że Audi przygotowuje odbiorców na zupełnie nowy rodzaj napędu – elektryczny.
Audi e-tron Quattro ma się pojawić w sprzedaży jeszcze w tym roku. Samochód ma być wyposażony w baterie o pojemności od 70 do 100 kilowatogodzin, które mają pozwolić na przejechanie ponad 330 kilometrów na jednym ładowaniu (500 km NEDC). Cena Audi e-tron Quattro ma wypadać gdzieś między Audi Q5 i Audi Q7.
> Audi e-tron Sportback [WIDEO]. Rewolucja właśnie się rozpoczęła!
A oto i reklama. Warto zwrócić uwagę, że na ścianach znajduje się sporo szkiców auta, które znaliśmy (i których nie znaliśmy) z niektórych wcześniejszych prezentacji:
|REKLAMA|
|/REKLAMA|