Site icon SAMOCHODY ELEKTRYCZNE – www.elektrowoz.pl

A ja już odebrałem białą Teslę Model 3 LR. U mnie spasowanie super, lakier też [Czytelnik]

Napisał do nas Czytelnik, który właśnie odebrał białą Teslę Model 3 Long Range. Samochód wydano mu na ulicy Radzymińskiej w Ząbkach, wcześniej stało dosłownie w salonie, który właśnie tego dnia rozpoczął działalność. Jak mówi, nie znalazł w swoim aucie absolutnie żadnych wad, a gdyby musiał szukać na siłę, to „jedno obramowanie okna może jest trochę krzywo”.

Wady powłoki lakierniczej i złe spasowania w Teslach Model 3 odeszły w niepamięć?

Pan Michał zdradził nam, że w jego Modelu 3 wszystko jest dobrze, a odbiór zajął mu 20 minut – i to tylko dlatego, że oglądał auto z każdej strony szukając wad produkcyjnych. Przy okazji zasłyszał, że w tym roku Polska miała otrzymać zaledwie 12 samochodów, jednak ostatecznie zrobiło się ich więcej i dojechano do poziomu 40 egzemplarzy. Z arkusza Elektrowozu wynika, że zamówień było ponad 70, tymczasem skądinąd wiadomo, że do kraju powinno dotrzeć około 400 Tesli.

Sytuacja z autem jest trochę z kategorii mrożących krew w żyłach. Nasz Czytelnik organizował leasing w PKO BP i szło to bardzo opornie. Tesla nie mogła dogadać się z bankiem, bank z Teslą, i niewiele brakowało, żeby samochód pojechał do innego nabywcy czekającego na Model 3 LR z białym lakierem, czarnym wnętrzem i bez FSD.

Co najgorsze: wina nie leżała po stronie banku, lecz w pewnych formalnościach. Tesla spodziewała się, że bank będzie funkcjonował tak, jak analogiczne mu instytucje na Zachodzie – a tak nie było.

Auto zostało odebrane na Radzymińskiej w Ząbkach, w nowym salonie Tesli w Warszawie. Było o tyle bezdotykowo, że potrzebne było przekazanie kart i podpisanie jednego dokumentu. Bateria naładowana do 90 procent. Niestety, jest na letnich oponach, ale tego już się spodziewał, bo nie zamówił w Tesli opon zimowych. Wrażenia? Jak mówi:

Przyspieszenie po prostu masakra! Jeździłem kiedyś TM3 LR, ale zapomniałem, jak to wgniata w fotel. A to nie jest Performance!

Podoba mu się też działanie komputera pokładowego: „Interfejs świetny, a po podłączeniu kont i telefonu bajka. Sterowanie w języku polskim super. Trochę zaskoczyła mnie nawigacja po duńsku i brak polskiej wersji, ale przestawiłem na angielski i jest OK.”

Cóż, gratulujemy odbioru, cieszymy się z braku wad i życzymy szerokiej drogi! A gdyby ktoś chciał kupić Teslę i przy okazji wynagrodzić naszego Czytelnika za podzielenie się wrażeniami, może skorzystać z jego linku polecającego -> https://www.tesla.com/referral/micha59923 .

Zdjęcie otwierające: Tesla Model 3 Pana Michała. W tle widać jeszcze co najmniej jeden niebieski Model 3 z zielonymi tablicami, więc możliwe, że przygotowany do wydania 🙂

Nota od redakcji www.elektrowoz.pl: ciekawe są podawane liczby, szczególnie to zestawienie arkusz vs liczba zamówień. Wnioskujemy, że Elektrowóz, mimo że generuje całkiem dobre zasięgi, trafia do mniej niż 1/5 [potencjalnych?] posiadaczy Tesli w Polsce. Jest zatem mnóstwo przestrzeni na medium (portal? pismo?) produkowane wyłącznie z myślą o właścicielach Tesli.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 10 głosów Średnia: 3.5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Exit mobile version