Opel pochwalił się formami finansowania skrojonymi pod program dopłat NaszEauto. Opel Corsa Electric dostępny jest w wynajmie SimplyDrive dla jednoosobowych działalności gospodarczych od 335 złotych netto miesięcznie lub dla osób fizycznych za 499 złotych miesięcznie. W tym drugim przypadku maksymalny przebieg to 10 000 kilometrów rocznie a wpłata początkowa to 30,8 procent kwoty, czyli 40 009,2 złotego. W ramach dopłaty NFOŚiGW NaszEauto można odzyskać do 32 527,8 złotego, czyli realnie pierwsza wpłata wyniosłaby 7 481,4 złotego.

Opel Corsa Electric pod dopłaty

W kalkulacji dla osób fizycznych Opel zakłada, że samochód będzie kosztował 129 900 złotych i zostanie wzięty na 24 miesiące, okres wynikający z programu dopłat (źródło). Powyższą pierwszą wpłatę obliczyliśmy właśnie na podstawie tej ceny. W konfiguratorze – jeśli będzie działał – łatwo sprawdzimy, że za te pieniądze otrzymamy model Opel Corsa Electric w wersji wyposażeniowej Edition z m.in. sterowaną ręcznie jednostrefową klimatyzacją, elektrycznymi szybami z przodu i z tyłu, bez podłokietnika, z czujnikami parkowania z tyłu i 1-fazową ładowarką pokładową o mocy 7,4 kW.

Bazowy wariant ma baterię o pojemności 50 (~46) kWh pozwalającą na pokonanie do 355 jednostek WLTP na jednym ładowaniu oraz silnik o mocy 100 kW/136 KM. Za zaledwie 4 800 złotych (134 700 zł) możemy otrzymać wariant e156, który wyposażono w baterię o pojemności 54 (51) kWh i silnik o mocy 115 kW/156 KM. Ten ostatni oferuje maksymalnie 401 jednostek WLTP zasięgu – i z wczesnych doniesień wynika, że oferuje wyższy poziom niezawodności niż pierwsza jednostka. W obu przypadkach maksymalna moc ładowania prądem stałym (DC, szybkie ładowanie) to 100 kW.

Podstawowy kolor jest biały, za inne (czerwony, niebieski, srebrny, czarny, szary) dopłacimy 2 400 złotych. Wizualizacje sugerują, że bazowe felgi są aluminiowe, ale w rzeczywistości to umiejętnie narysowane kołpaki felg stalowych (16″). Za felgi ze stopów lekkich dopłacimy 1 600 lub 1 800 złotych, w zależności od tego, czy dobierzemy sobie zestaw naprawczy, czy też nie. Trzyfazowa ładowarka pokładowa to dodatkowe 1 100 złotych. Opony wielosezonowe kosztują dodatkowe 600 złotych, za pompę ciepła dopłacimy 2 500 złotych, za podgrzewane przednie fotele i kierownicę przyjdzie nam dodać 2 200 złotych. Przewijający się w konfiguratorze Pakiet Dobrej Widoczności to ściemniające się automatycznie lusterko wsteczne, czujnik deszczu i asystent świateł drogowych.

Dodatkowe informacje w konfiguratorze (TUTAJ), tematykę finansowania omawia się bezpośrednio w salonach. Promocyjne finansowanie ma być dostępne również na samochody z rocznika 2024 roku, ale w tej chwili strona WWW dystrybutora wyświetla błąd dostępu do bazy danych. Pomoc fachowców w zakresie dopłat NFOŚiGW NaszEauto na Forum Elektrowozu.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 4 głosów Średnia: 5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: