Potwierdzają się informacje, do których dotarliśmy kilka tygodni temu. MG Motor zadebiutowało w Polsce z elektrycznym MG4 oraz dwoma modelami spalinowymi, MG HS i MG ZS. Polski konfigurator MG MG4 zawiera wszystkie warianty modelu: Standard, Comfort, Luxury, Luxury Long-Range i XPower. Cena MG4 w najtańszej wersji zaczyna się od 125 200 złotych, edycja z większą baterią kosztuje od 141 900 złotych.

MG4 jest bezpośrednim konkurentem VW ID.3 i Renault Megane E-Tech Elektrycznego. Swoją konkurencję rozbija w puch, gdy chodzi o stosunek możliwości do ceny. 

MG MG4: cena, strategia, specyfikacja

Oto zdjęcie oficjalnego cennika aut – oferta jest doskonała, jakakolwiek konkurencja jest o kilkadziesiąt tysięcy złotych droższa. Konfigurator auta dostępny jest TUTAJ, jeszcze bez cen. Zawarte w artykule ceny MG4 NIE ZAWIERAJĄ dopłat, zatem podstawową wersję samochodu po uwzględnieniu dofinansowania NFOŚiGW można kupić poniżej 100 000 złotych.

Wariant Standard ma baterię litowo-żelazowo-fosforanową o pojemności 51 (~48) kWh obiecującą do 350 jedn. WLTP zasięgu i silnik o mocy 125 kW/170 KM napędzający tylne koła. Ładuje się z mocą w szczycie do 88 kW. Edycja Comfort to już większa bateria o pojemności 64 (~59) kWh, silnik o mocy 150 kW/204 KM i do 450 jednostek WLTP zasięgu. Wyższa jest też moc ładowania, wynosi do 140 kW. To właśnie ten model został wystawiony na scenie, o pierwszych wrażeniach opowiemy w osobnym materiale.

Są jeszcze edycje Luxury (ta sama bateria, lepsze wyposażenie, w tym pompa ciepła i kamera 360 stopni) i Luxury Long Range, w której baterię powiększono do 77 (~72) kWh, co przekłada się na maksymalnie 520 jednostek WLTP zasięgu. W Polsce ma być nawet dostępna wersja XPower z baterią 64 kWh, napędem na obie osie i przyspieszająca do 100 km/h w 3,8 sekundy.

Salony

MG4 ma być początkowo dostępny w czterech salonach, do końca I kwartału 2024 roku ma tych placówek być 16. Celem jest udostępnienie samochodów marki w dużej części Polski, mocno obsadzone zostaną miejsca o sporym potencjale, m.in. Warszawa, Poznań, GOP. Każdy salon powinien być jednocześnie serwisem. Obecnie dystrybutorami marki są firmy Krotoski i Polska Grupa Dealerska, wybrane placówki tych sieci mają dni otwarte w dniach 1-2 grudnia, gdy eksponowane będą samochody MG, elektryczny MG4 i spalinowe MG HS oraz MG ZS.

MG4 oferowany jest w ramach opcji 777: 7 lat gwarancji, 7 lat bezpłatnych przeglądów i 7 lat assistance w cenie. Elektryk dostępny będzie w zasadzie od ręki, czas oczekiwania powinien wynieść do tygodnia, ponieważ transport samochodów właśnie płynie do Europy.

Nota od redakcji Elektrowozu: Patryk Mikiciuk posłużył się pewnym zwrotem, który w Polsce stosuje chyba tylko Elektrowóz. Witamy zacnego Czytelnika 😉

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 6 głosów Średnia: 4.8]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: