Cybertruck może być trudny do pomalowania ze względu na rodzaj wykorzystanej w nadwoziu stali. Ale to nie znaczy, że nie będzie można go okleić. Na ulicach Palo Alto (Kalifornia, Stany Zjednoczone) uchwycono właśnie pickupa w kolorach stosowanych przez amerykańską armię. Natychmiast pojawiły się plotki, że Tesla testuje fabryczne oklejanie samochodu – coś, z czym eksperymentowano wcześniej w Giga Shanghai przy Modelu 3.
Cybertruck jednak dostępny w większej liczbie kolorów?
W listopadzie 2021 roku na parkingu wykorzystywanym przez Giga Shanghai sfotografowano cały szereg Modeli 3 w barwach niedostępnych w konfiguratorze. Tesla eksperymentowała wtedy ponoć z dodatkową usługą oklejania samochodów przed wydaniem, nie słychać było jednak, żeby zdecydowano się na jej wdrożenie. Ale nabywcy aut amerykańskiego producenta twierdzą, że to nie byłby taki głupi pomysł, bo obecna gama lakierów jest bardzo wąska (5 kolorów, w tym biel, czerń i szarość).
Pickup oklejony wojskowym kamuflażem dodaje Cybertruckowi powagi, sugeruje militarne zastosowania modelu. Natychmiast zaczęły się domysły, że może chodzić o „zamaskowanie” wersji produkcyjnej przed startem linii montażowych. Jest to o tyle dziwaczne wnioskowanie, że srebrny wariant półciężarówki nieco spowszedniał, natomiast ten oklejony spowodował cały wysyp zdjęć i filmów.
👀 Spotted in Palo Alto, CA. Camo wrap #Cybertruck pic.twitter.com/Md2Iwrmgmd
— Tenet ⚡ (@tenetenergy) June 14, 2023
WANTpic.twitter.com/ZxDggQW6zc
— Tesla Owners UK 🇬🇧 (@TeslaOwnersUK) June 14, 2023
Pojazd przypomina rendering, który pojawił się w grudniu 2019 roku:
Wyświetl ten post na Instagramie
Kilka dni temu portal Electrek podał nieoficjalną informację, że dostawcy podzespołów otrzymali od Tesli wiadomość, że firma chce wytwarzać 375 000 egzemplarzy pickupa rocznie. Gdyby wszystkie trafiały do Stanów Zjednoczonych, model znalazłby się tuż za podium. W 2022 roku wszystkie warianty Rama sprzedały się w 468 000 egzemplarzy, zajmujący czwarte miejsce GMC Sierra znalazł 242 000 nabywców. Liczbę wszystkich rezerwacji szacuje się na 1,5 miliona, ale Tesla najwyraźniej spodziewa się, że istotna część stojących w kolejce zrezygnuje z zakupu, kiedy usłyszy ostateczne ceny Cybertrucka.