Program promocyjny „Eko Drivers” pozwala na uzyskanie lepszej oferty na hybrydy plug-in – Kia Ceed kombi, Kia XCeed, Kia Niro Plug-in Hybrid – oraz samochody czysto elektryczne – Kia e-Niro, Kia e-Soul. W jego ramach możliwy jest rabat, kredyt 50/50 oraz leasing 100,01 procent. Oferta adresowana jest do firm i osób fizycznych.

Kia „Eko Drivers” – dla kogo?

Aby skorzystać z programu „Eko Drivers”, trzeba przedstawić zaświadczenie o posiadaniu instalacji fotowoltaicznej lub rachunek potwierdzający, że korzystamy z usługi fotowoltaicznej. Domyślamy się, że „zaświadczeniem” można nazwać dowolny dokument potwierdzający montaż takiej instalacji pod naszym adresem zamieszkania.

Program skierowany jest do osób fizycznych, jednoosobowych działalności gospodarczych oraz do małych i średnich przedsiębiorstw. Właściciele instalacji fotowoltaicznych będą mogli uzyskać:

  • rabat w wysokości do 14 tysięcy złotych,
  • kredyt 50/50 z rzeczywistą roczną stopą oprocentowania (RRSO) wynoszącą 0 procent,
  • leasing 100,01 procent, a więc finansujący całe auto.

Promocja obejmuje hybrydy plug-in oraz auta czysto elektryczne z segmentów B-SUV (e-Soul) oraz C/C-SUV (Niro Plug-in, e-Niro, XCeed Plug-in, Ceed Kombi). Najtańszym modelem w wymienionym zestawie jest Kia Ceed kombi PHEV, która startuje w Polsce od 127 990 złotych. Najtańszym elektrykiem jest Kia e-Soul 39 kWh rozpoczynająca się od 139 990 złotych.

Kia Ceed SW PHEV, czyli Kia Ceed kombi Plug-in Hybrid (c) Kia

Wszystkie hybrydy plug-in dysponują tym samym silnikiem benzynowym 1.6 GDI i silnikiem elektrycznym o mocy 44,5 kW (60,5 KM) czerpiącym energię z baterii o pojemności 8,9 kWh. Elektryki z kolei wyposażone są w silniki o mocy 100 lub 150 kW (136 KM, 204 KM) i baterie o pojemnościach 39 albo 64 kWh.

Przy wyborze między hybrydą plug-in a samochodem elektrycznym warto pamiętać, że tylko czyste elektryki mogą poruszać się po buspasach i parkować za darmo w miejskich strefach płatnego parkowania. Nasi Czytelnicy, którzy zdecydowali się na Kię e-Niro 64 kWh, bardzo sobie chwalą ten model za zasięg na jednym ładowaniu:

> Pierwsza dłuższa podróż e-Niro 64 kWh. ~Łódź -> ~Poznań -> ~Łódź, głównie A2, 385 km i jeszcze zostało 95 km zasięgu [Czytelnik]

Jako redakcja www.elektrowoz.pl mamy pozytywne doświadczenia z Kią Niro Plug-in Hybrid, choć naszym zdaniem osoby, które stać na ten model, powinny rozważać wariant elektryczny:

> Kia Niro Hybrid Plug-in – wrażenia po weekendowym wyjeździe. Ona ma baterię z 8,9 kWh pojemności użytecznej!

Z drugiej strony – Kia XCeed (tylko hybryda) wydaje nam się jednym z atrakcyjniejszych wizualnie modeli segmentu B-SUV, który trafia się na polskich drogach. Niestety, nie mamy doświadczeń ani z tym modelem, ani też z Kią e-Soul.

Zdjęcie otwierające: Kia e-Niro (po lewej) i Kia e-Soul (po prawej) na miejscach polskiego oddziału Kii (c) Kia

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 2 głosów Średnia: 5]