Byliście zainteresowani postępami w naprawie Tesli Model 3 Performance naszego Czytelnika, więc mamy dla Was kolejną aktualizację. Do dziś wszystko przebiega wzorcowo, a zadania realizowane są przed obiecywanymi terminami. W internecie, co zrozumiałe, słychać raczej o przypadkach przeciwnych.

Tesla Model 3 w serwisie w Warszawie

Przypomnijmy szereg zdarzeń, które miały miejsce:

  • w niedzielę, 23 sierpnia, Model 3 Performance naszego Czytelnika uległ awarii,
  • tego samego dnia odebrała go laweta, która zawiozła go do Warszawy,
  • w poniedziałek, 24 sierpnia, był już w serwisie,
  • we wtorek, 25 sierpnia, w aplikacji była widoczna informacja, że konieczna jest wymiana silnika i że auto będzie gotowe 3 września; komunikat mógł być tam wcześniej, nasz Czytelnik po prostu go nie sprawdzał,

Dodajmy, że właściciel Modelu 3 zgłaszał awarię na polski numer Tesli, ale sprawą zajmował się oddział holenderski. Zrezygnował z samochodu zastępczego, bo ma drugi, a z Rzeszowa do Krakowa wrócił taksówką na koszt Tesli. Dzienny budżet na wynajem samochodu to 100 euro, wynajmem można zająć się we własnym zakresie albo polegać tutaj na pomocy technicznej producenta.

Kolejna aktualizacja pochodzi z dziś, poniedziałku, 31 sierpnia. W 8 dni po wystąpieniu awarii i 2 dni przed obiecywanym terminem, Tesla jest naprawiona. Zgodnie z zapowiedzią, w aucie wymieniony został tylny silnik. Pan Andrzej planuje odebrać samochód we wtorek, 1 września.

W momencie uruchomienia aplikacji jego Model 3 się ładował:

Oczywiście ta historia to tylko jednostkowy przypadek, ale mamy więcej sygnałów, że naprawy gwarancyjne najczęściej przebiegają gładko. Jednak finalną opinię będziecie mogli wyrobić sobie dopiero po podsumowaniu właściciela samochodu, które, miejmy nadzieję, nastąpi jutro.

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 4 głosów Średnia: 4.5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy: