BMW iNext to prototyp nowej generacji – a może i całej linii – samochodów elektrycznych z Bawarii. Producent sprawdza auto w zimowych warunkach, by zbadać zachowanie systemów na mrozie, a przy okazji podzielić się ze światem kilkoma przyjemnymi dla oka ujęciami. Sprzedaż BMW iNext ma się rozpocząć w 2021 roku.

Zamaskowane BMW iNext w zimowej scenerii

BMW iNext ma być zwiastunem zupełnie nowej ery samochodów elektrycznych w BMW. Prototyp auta wzbudził mieszane uczucia, ale już sam wygląd świateł na ostatnich, zimowych ujęciach sugeruje, że do premiery auto jednak znormalnieje.

Prototyp BMW iNext (c) BMW

Oklejony folią maskującą prototyp BMW iNext (c) BMW

Warto zwrócić uwagę na tył auta (źródło). Zamaskowany prototyp wydaje się być przyjemniejszy dla oka, dynamiczniejszy, z pobrzmiewającymi w tle nutami Porsche Macan czy Lancera Sportback. Masywne przetłoczenia i duże zaokrąglenia w prototypie to maskują:

BMW iNext ma trafić do sprzedaży w 2021 roku. Zostanie w nim wykorzystana 5. generacja napędu BMW eDrive. Producent obiecuje, że samochód będzie miał 700 kilometrów zasięgu. Jeśli liczbę tę wyznaczono według procedury WLTP, iNext powinien zaoferować niemal 600 kilometrów zasięgu realnego, co dziś odpowiada bateriom o pojemności 110-120 kWh.

> BMW i3 z baterią 100 kWh i zasięgiem 500+ kilometrów? Proszę bardzo – ale z baterią Lion E-Mobility

Cena BMW iNext nie jest jeszcze znana. Auto prawdopodobnie będzie konkurować z Porsche Taycan Cross Turismo i Audi e-tron, dlatego tanio raczej nie będzie.

 

Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować poniższe reklamy:
Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]