W wywiadzie z portalem Autocar, Polestar przyznał się, że Polestar 1 był w rzeczywistości produktem, który miał narobić marketingowego szumu dookoła marki („halo product”). To by wyjaśniało, dlaczego firma chwaliła się tuningowanym Volvo w cenie hybrydowej wersji Porsche Panamery…
Polestar 1 = marketingowa ściema?
Spis treści
Jak przyznaje Thomas Ingenlath, prezes Polestara, Polestar 1 miał narobić szumu dookoła marki, żeby wypromować Polestara 2 oraz Polestara 3. Obydwa mają być tańsze i mają stanowić konkurencję dla samochodów Tesli: Polestar 2 ma być konkurentem Tesla Model 3, Polestar 3 – elektrycznym SUV-em, a zatem konkurencją dla Tesla Model X lub Jaguara I-Pace.
> Jak zaplanować trasę samochodem elektrycznym z uwzględnieniem ładowarek? [ODPOWIADAMY]
Co ciekawe, samochody modele „2” i „3” mają być skonstruowane według własnych projektów Polestara – Polestara 1 trudno było odróżnić od Volvo S90 – a z marką-matką dzielić będą tylko wnętrze. W 2023 roku firma chce produkować 50 tysięcy egzemplarzy samochodów rocznie.
Dla porównania: na koniec dekady Tesla chce produkować 500 tysięcy samochodów rocznie. W 2017 roku firmie udało się wytworzyć nieco ponad 100 tysięcy aut.
> Tesla Model 3 – produkcja osiągnęła „już ponad 1 000 egzemplarzy tygodniowo” [komunikat giełdowy]
|REKLAMA|
|/REKLAMA|