Portal o samochodach elektrycznych ElektroWoz.pl

Kontakt z redakcją

Jeśli chcesz skontaktować się z redakcją, możesz skorzystać z następujących metod:

Bardzo prosimy: jeżeli kontaktujesz się z nami w celach biznesowych, bądź konkretna/-y. Jesteśmy przyjaźni, ale pragmatyczni, otwarci, ale rozsądni.  Jeśli otrzymałeś od nas propozycję biznesową, z pewnością to potwierdzisz: już w pierwszym mejlu składamy przemyślane oferty i odsłaniamy karty.

Plany wydawnicze i technologiczne

  • Sporządził: wyd
  • Data: 2018-02-25
  • Wersja: 0.14
  • Dla: wszyscy zainteresowani, reklamodawcy, partnerzy
  • Dostępność: publiczny / poufny

Oznaczenia: WEB – prace nad designem, IT – prace nad infrastrukturą, RED – tematy obsługiwane przez redakcję, WYD – obowiązki wydawcy.

II połowa 2018

CEL NADRZĘDNY: promocja samochodów elektrycznych jako rozwiązania czystego, cichego i ekologicznego, nawet jeśli droższego na wejściu. Stanie zawsze po stronie i w obronie Czytelników. Wytrwała budowa medium niezależnego.

  • RED: pierwsze uczestnictwa w wydarzeniach związanych z elektromobilnością.
  • RED: pierwsze wideotesty samochodów.

I połowa 2018

CEL NADRZĘDNY: promocja samochodów elektrycznych jako rozwiązania czystego, cichego i ekologicznego, nawet jeśli droższego na wejściu. Stanie zawsze po stronie i w obronie Czytelników. Wytrwała budowa medium niezależnego.

  • WYD: rozbudowa redakcji o kolejne osoby, awanse w strukturze w celu optymalizacji zasobów.
  • WYD: integracja witryny z popularną mapą, np. PlugShare.
  • RED: cennik Greenway ogłoszony.
  • RED: salon motoryzacyjny w Genewie.
  • WYD: opracowanie założeń do uczestnictwa w wydarzeniach związanych z elektromobilnością (jak ma to wyglądać, co chcemy osiągnąć).

Marzec 2018

CEL NADRZĘDNY: promocja samochodów elektrycznych jako rozwiązania czystego, cichego i ekologicznego, nawet jeśli droższego na wejściu. Stanie zawsze po stronie i w obronie Czytelników. Wytrwała budowa medium niezależnego.

  • WYD: walka o przebicie pułapu 60 tysięcy Czytelników miesięcznie (uu według Google Analytics),
  • IT: migracja na wydajniejsze rozwiązanie serwerowe,
  • RED: salon motoryzacyjny w Genewie.

Luty 2018

CEL NADRZĘDNY: promocja samochodów elektrycznych jako rozwiązania czystego, cichego i ekologicznego, nawet jeśli droższego na wejściu. Stanie zawsze po stronie i w obronie Czytelników. Wytrwała budowa medium niezależnego.

  • WYD: osiągnięcie pułapu 40 tysięcy Czytelników (uu według Google Analytics).
  • WYD: nowe projekty powiązane z tematyką,
  • WYD: ustabilizowanie produkcji nowych materiałów.

Styczeń 2018

CEL NADRZĘDNY: promocja elektromobilności jako rozwiązania czystego i ekologicznego, choć droższego. Stanie zawsze po stronie i w obronie Czytelników. Wytrwała budowa medium niezależnego. Dzielenie się z Czytelnikami wiedzą i możliwościami, jakie daje medium. Aktywna praca nad promowaniem elektromobilności.

> www.elektrowoz.pl – Samochody Elektryczne [RAPORT styczeń 2017]

  • WYD: osiągnięcie pułapu 30 tysięcy Czytelników (uu według Google Analytics) w styczniu 2018 jako wyzwanie nowego redaktora naczelnego,
  • RED: Salon Samochodowy w Detroit 2018,
  • RED: CES 2018,
  • RED: Budżet Partycypacyjny w Warszawie, zgłoszenie co najmniej 10 miejsc do postawienia ładowarek,
  • IT: uruchomienie poczty w domenie, bo już trochę wstyd 😉
  • WEB: finał prac nad newsletterem.
  • WEB: udostępnienie sprzedawcom modułu ogłoszeń dla aut elektrycznych rozliczanego w modelu CPL lub CPS.

Grudzień 2017

CEL NADRZĘDNY: promocja elektromobilności jako rozwiązania czystego i ekologicznego, choć droższego. Stanie zawsze po stronie i w obronie Czytelników. Wytrwała budowa medium niezależnego. Dzielenie się z Czytelnikami wiedzą i możliwościami, jakie daje medium.

> www.elektrowoz.pl – Samochody Elektryczne [RAPORT grudzień 2017]

  • CEL: rozsądny trzycyfrowy przychód z medium,
  • CEL: przebicie 20 tysięcy Czytelników (uu według Google Analytics),
  • WYD: popularyzacja wiedzy o samochodach elektrycznych,
  • RED: opracowanie założeń do pierwszych wideotestów,
  • RED: start akcji „Zrób parking i postaw ładowarkę” z Budżetu Partycypacyjnego Warszawa 2018/19.
  • RED: premiery samochodów plug-in,
  • RED: premiery elektryków,
  • RED: samochody elektryczne 2018 – czego możemy się spodziewać,
  • RED: zapowiedzi na rok 2018.

Listopad 2017

CEL NADRZĘDNY: promocja elektromobilności jako rozwiązania czystego i ekologicznego, choć droższego. Stanie zawsze po stronie i w obronie Czytelników. Wytrwała budowa medium niezależnego. Dzielenie się z Czytelnikami wiedzą i możliwościami, jakie daje medium.

> ElektroWoz.pl | Samochody Elektryczne – portal o #ElektromobilnośćPL. RAPORT listopad 2017

  • CEL: utrzymanie tempa wzrostu, utrzymanie się w przedziale 12-25 tysięcy użytkowników (uu) według Google Analytics.
  • CEL: rozbudowa social media, dojście do poziomu 500 fanów (maksymalny budżet na promocję: 5 zł).
  • CEL: pierwszy trzycyfrowy przychód z medium.
  • RED: wyznaczenie ścieżki rozwoju na 2018 rok.
  • RED: „Pomysł na biznes” z samochodem elektrycznym, co najmniej 2 artykuły.
  • RED: kolejne stacje ładowania Greenway.
  • RED: promocja elektromobilności w postaci II etapu konkursu na Polski Samochód Elektryczny.
  • RED: dotarcie do źródeł pierwszego Polskiego Samochodu Elektrycznego.
  • RED: postępy w produkcji ładowarek na świecie.
  • RED: publikacja kolejnych 10 miast z przywilejami dla samochodów elektrycznych.
  • RED: Nissan Leaf 2018 vs Tesla Model 3 – co wiemy.
  • RED: jakich samochodów elektrycznych możemy się spodziewać w najbliższych latach.
  • RED: Los Angeles Auto Show 2017.
  • RED: SEMA 2017.
  • RED: podsumowanie Salonu Tokio 2017.
  • RED: rozbudowa social media,
  • IT: weryfikacja firewalla (czy filtr zabezpieczający nie powoduje false-positives).

Październik 2017

> ElektroWoz.pl – portal o samochodach elektrycznych – RAPORT październik 2017

  • ZAŁOŻENIE: utrzymanie tempa wzrostu z sierpnia-września 2017 roku, osiągnięcie przynajmniej 8-22 tysięcy Czytelników (użytkowników, uu) według Google Analytics.
  • WYD: zaproszenie do współpracy innych mediów, nieodpłatne użyczenie treści.
  • RED: wydzielenie osobnego bytu do obsługi kolejnych projektów.
  • RED: salon motoryzacyjny w Tokio 2017,
  • RED: Nissan Leaf (2018) w Polsce – cena, co wiemy, czy warto kupić,
  • RED: promocja ekologicznych rozwiązań w miastach, w tym hybrydowych i elektrycznych autobusów,
  • RED: promocja innych ekologicznych metod transportu,
  • RED: promocja aut hybrydowych jako etapu przejściowego do samochodów elektrycznych,
  • RED: samochody elektryczne 2017 – poradnik dla początkujących,
  • RED: samochody elektryczne 2017 – dlaczego warto, dlaczego nie warto,
  • RED: kolejne stacje ładowania Greenway,
  • RED: ranking październik 2017 zasięgów samochodów elektrycznych,
  • RED: jakich samochodów elektrycznych możemy się spodziewać w najbliższych latach,
  • RED: kolejne stacje ładowania Greenway,
  • RED: statut witryny – kim jest redakcja, dlaczego to robimy, co chcemy osiągnąć, dokąd zmierzamy,
  • RED: promocja klubów, kół i grup fanowskich pojazdów elektrycznych,
  • RED: kto zabił samochód elektryczny, czyli krótka historia akumulatorów NiMH,
  • RED: promocja inicjatyw branżowych z zakresu e-motoryzacji, ale też ekologicznego pozyskiwania energii (OZE),
  • WEB: uruchomienie mechanizmu pytań i odpowiedzi w domenie,
  • RED: zmiana trybu pracy redakcji na bardziej dostosowany do Czytelników.
  • RED: nowe formaty redakcyjne.

Wrzesień 2017

Cel nadrzędny: promocja elektromobilności jako takiej, w tym także nieodpłatna promocja rozwiązań i wydarzeń komercyjnych.

> Elektrowoz.pl – portal o samochodach elektrycznych – RAPORT wrzesień 2017

  • ZAŁOŻENIE: utrzymanie tempa wzrostu z sierpnia, przynajmniej 4-10 tysięcy Czytelników (użytkowników, uu) w ciągu miesiąca według Google Analytics, przebicie wyników portalu motoryzacyjnego autostuff.pl, zdobycie drugiego miejsca w Polsce w tematyce samochodów elektrycznych,
  • RED: promocja ekologicznych rozwiązań w miastach, w tym hybrydowych i elektrycznych autobusów,
  • RED: promocja aut hybrydowych jako etapu przejściowego do samochodów elektrycznych,
  • RED: samochody elektryczne 2018 – podsumowanie Frankfurt Motor Show 2017, czyli czego możemy się spodziewać w 2018 roku,
  • RED: inicjatywy Ministerstwa Finansów ułatwiające decyzję o zakupie auta elektrycznego,
  • WEB: rozszerzenie o moduł mapy Google Maps z punktami ładowania „elektryków”,
  • RED: Frankfurt Motor Show 2017 – premiery, nowości, informacje,
  • RED: kolejne stacje ładowania Greenway,
  • RED: nowe stacje ładowania GreenGoo,
  • RED: premiera Nissan Leaf 2018 – opis, transmisja,
  • RED: sprzedaż elektryków w sierpniu 2017,
  • RED: promocja inicjatyw branżowych z zakresu e-motoryzacji, ale też ekologicznego pozyskiwania energii (OZE).

Sierpień 2017

> www.elektrowoz.pl – portal o samochodach elektrycznych – RAPORT sierpień 2017

Cel nadrzędny: promocja elektromobilności jako takiej, w tym także nieodpłatna promocja rozwiązań i wydarzeń komercyjnych. Jesteśmy proaktywni i pracowici.

  • ZAŁOŻENIE:  przynajmniej 1 200 Czytelników (użytkowników, uu) w ciągu miesiąca według Google Analytics,
  • IT: finał prac wdrożeniowych (serwer, poczta e-mail w domenie),
  • RED: zapowiedź Frankfurt Motor Show 2017
  • RED: rozpoczęcie prac nad katalogiem punktów ładowania samochodów elektrycznych,
  • RED: rozpoczęcie prac nad katalogiem aut elektrycznych,
  • RED: rozpoczęcie prac nad katalogiem salonów sprzedających auta elektryczne,
  • RED: wytyczne dla aktywistów zainteresowanych budową ładowarek do aut z budżetu partycypacyjnego w dużych sypialniach miast,
  • RED: przedstawienie koncepcji polskich samochodów elektrycznych – każde auto oddzielnie,
  • RED: promocja wydarzeń związanych z „elektrykami”, np. Pierwsze Targi Elektromobilności w Sławie, Jadę na Hel „elektrykiem”, smart Center na plaży miejskiej we Wrocławiu itd.
  • RED: start social-media jako medium dotarcia do użytkowników,
  • RED: publikacja rankingów sprzedaży aut elektrycznych – dane SAMAR, dane zagraniczne.
  • RED: publikacja informacji o przywilejach i ułatwieniach dla posiadaczy aut elektrycznych w Polsce,
  • WEB: finał prac nad designem.

Lipiec 2017

  • IT: wybór szybkiego hostingu, optymalnie bazującego na SSD, niezbyt obciążonego użytkownikami,
  • IT/WEB: start witryny,
  • WEB: prace nad designem,
  • RED: ustalenie pierwszego składu redakcji.

Kim jesteśmy?

Kim jesteśmy? Umiemy liczyć, ale potrafimy marzyć. Mamy 35+. Kiedyś zachłysnęliśmy się komputerami, później olśniły nas zmiany spowodowane przez komórki, w końcu z otwartymi ramionami przyjęliśmy smartfony.

Dziś rozpalają nas wizje dotyczące samochodów elektrycznych.

Dlatego zapraszamy wszystkich do lektury ElektroWoz.pl, witryny o samochodach elektrycznych, ekologicznym transporcie, a nawet odnawialnych źródłach energii.

ElektroWoz.pl to portal opisujący rozwiązania, które uważamy za ciekawe lub przyszłościowe. Skupiamy się na samochodach elektrycznych, ale nie zapominamy o innych technologiach, które w tych samochodach funkcjonują. Nie boimy się techniki, wiemy, jak działa silnik elektryczny i czym się różni moc od energii.

Mocno kibicujemy inicjatywie Polski Samochód Elektryczny.

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 4 głosów Średnia: 4.8]