Nissan Leaf (2018) Acenta to najtańsza edycja elektrycznego Nissana drugiej generacji dostępna w Polsce od maja 2018, po wycofaniu z oferty wariantu Visia. Oto cena Nissana Leafa (2018), dane techniczne, wrażęnia i wideo / testy Leafa 2, wymiary i wszelkie inne materiały, które uznaliśmy za ciekawe lub niezbędne. Podane informacje dotyczą wariantu Acenta lub Nissana Leafa (2018) w ogóle, jeśli parametry są takie same dla wszystkich opcji.

Aby wygodnie nawigować po zestawieniu, rozwiń spis treści PO PRAWEJ ->

Nissan Leaf (2018)

Rodzaj: mild-hybrid (uproszczona hybryda) < stara hybryda (HEV) < hybryda plug-in (PHEV) < samochód elektryczny (BEV)
Rozmiar (segment): samochody miejskie (A) < subkompaktowe (B) < kompaktowe (C) < rodzinne (D) < …

Producent: Nissan
Marka:
Leaf
Wariant:
Visia < Acenta < 2.Zero < N-Connecta < Tekna
Lata produkcji:
od 2017 (model 2018)

Generacja: II (druga)
Poprzednik: Nissan Leaf 1. generacji

Nissan Leaf Acenta to najtańsza dostępna w Polsce wersja elektrycznego Nissana (od maja 2018). W momencie wprowadzenia na rynek okazał się sprzedażowym hitem ze względu na zasięg 200+ kilometrów, normalne wymiary oraz stosunkowo – jak na auto elektryczne – niską cenę.

CENY: Nissan Leaf (2018) Acenta – zmiany i fluktuacje

Oto historia cen samochodu:

Czas oczekiwania na wariant Acenta wynosi około 3-6 miesięcy, ale są też modele dostępne na miejscu w salonie.

Nissan Leaf (2018) DANE TECHNICZNE

Moc: 150 KM (110 kW)
Moment obrotowy:
320 Nm
Prędkość maksymalna:
144 km/h
Przyspieszenie:
7,9 s

Przekładnia jest 1-biegowa, a silnik wiruje z maksymalną szybkością 10,5 tysiąca obrotów na minutę. Stopień przełożenia przekładni wynosi 8,1938 do 1. Współczynnik oporu powietrza Cx Nissan Leaf (2018) to 0,28.

Nissan Leaf WYMIARY i masa

Masa: 1,543 tony (maksymalna: 1,578 tony, dmc: 1,995 tony)

Nadwozie: hatchback, czyli skośnie ścięty tył z tylną szybą zintegrowaną z klapą,
Długość: 4,49 m
Szerokość: 1,788 m
Wysokość: 1,53 m (dotyczy wersji Visia i Acenta)
Rozstaw osi: 2,7 m
Prześwit: 15,5 cm
Liczba miejsc: 5

Promień skrętu Nissana Leafa wynosi 10,6 metra.

Nissan Leaf (2018) BAGAŻNIK

  • 435 litrów przestrzeni bagażowej.

Nissan Leaf (2018) BATERIA

Pojemność: 40 kWh
Pojemność netto (dostępna dla użytkownika): ~37 kWh
Typ ogniw: Li-ion
Producent ogniw: AESC
Liczba ogniw:
Rodzaj ogniw: woreczki (pouch) || prostopadłościany (prismatic) || paluszki
Chłodzenie: pasywne < powietrzem (wentylatorem) < cieczą
System TMS: brak < jest
Napięcie baterii: 350 V.

Bateria Nissana Leafa (2018) w wersji Acenta nie różni się niczym od baterii dostępnej w wyższych modelach. Sprzedawany jest tylko jeden wariant pojemności.

Nissan Leaf (2018) ŁADOWANIE

Europejski Nissan Leaf został wyposażony w dwa porty ładowania: CHAdeMO (po lewej) oraz Type 2 (po prawej).

Port szybkiego ładowania prądem stałym (DC): CHAdeMO, do 50 kW
Obsługa standardu: CHAdeMO 1.1
Port półszybkiego ładowania prądem przemiennym (AC): Type 2, do 6,6 kW (Europa)
Wbudowana ładowarka: 1-fazowa / 3-fazowa
Moc wbudowanej ładowarki: 6,6 kW (deklaracja producenta)
Maksymalne natężenie obsługiwane przez ładowarkę: 32 A
Moc ładowania z typowego domowego gniazdka: do 2,3 kW

Czas ładowania Nissana Leafa (2018) z domowego gniazdka to co najmniej 18 godzin. Czas ładowania od 0 do 80 procent na szybkiej stacji ładowania wyniesie co najmniej 30-40 minut, ale od drugiego-trzeciego szybkiego ładowania może wydłużyć się dwukrotnie.

> Jaki jest czas ładowania samochodu elektrycznego z domowego gniazdka?

Nissan Leaf ZASIĘG (realny)

Realny zasięg Nissana Leafa (2018) w dobrych warunkach według procedury EPA wynosi 243 kilometry. W mieście i przy spokojnej jeździe zasięg może być większy. Zimą, przy niskich temperaturach lub zalegającym śniegu, zasięg Leafa 2 będzie mniejszy.

Zasięgi samochodów elektrycznych segmentu C (c) www.elektrowoz.pl

  • NEDC: 378 km
  • WLTP: 270-285 km

Nissan Leaf Acenta (2018) WYPOSAŻENIE

Wersja: Visia < Acenta < N-Connecta < Tekna

Oto opcje dostępne z Nissanem Leafem (2018) w wariancie Acenta. Opcje skreślone nie są dostępne i zostały umieszczone wyłącznie po to, żeby było widać, co tracimy w zależności od wyboru wersji.

Wygląd:

  • 16-calowe felgi stalowe, opony Nissan Leaf (2018) 205/55R16
  • reflektory halogenowe i światła LED do jazdy dziennej,
  • dwukolorowe malowanie (czarny dach),
  • reflektory Full LED,

Bezpieczeństwo:

  • hamowanie awaryjne przy wykryciu pieszego lub rowerzysty,
  • ABS, ESP,
  • wykrywanie niezamierzonej zmiany pasa ruchu,
  • wykrywanie pojazdu w martwym polu,
  • 6 poduszek powietrznych,
  • mocowanie ISOFIX,
  • alarm,
  • kamery 360 stopni,
  • przednie i tylne czujniki parkowania: OPCJA

Technologie:

  • tryb jazdy ECO i B,
  • inteligentny tempomat,
  • adaptacyjne światła drogowe,
  • ProPILOT,
  • automatyczne parkowanie ProPILOT PARK,
  • e-Pedal,
  • obsługa Apple CarPlay,
  • obsługa Android Auto,
  • asystent hamowania,
  • asystent ruszania na pochyłej powierzchni,
  • NissanConnect EV,
  • czujniki parkowania,
  • czujniki ruchu,
  • przycisk Start uruchamiania samochodu,
  • automatyczne światła dziennie,
  • wielofunkcyjna kierownica.

Komfort:

  • czujnik deszczu,
  • klimatyzacja automatyczna,
  • pompa ciepła = OPCJA: +2 900 zł
  • podgrzewana skórzana kierownica: patrz „pompa ciepła”
  • podgrzewane siedzenia z przodu i z tyłu: patrz „pompa ciepła”
  • kieszenie w fotelach przednich,

Audio:

  • radio AM/FM/DAB + CD z 4 głośnikami,
  • audio Bluetooth, USB i AUX.

Kolory:

  • jasnozielony (Wiosenna Zieleń, Spring Cloud),
  • biały,
  • brązowy metalizowany,
  • popielaty metalizowany,
  • srebrny metalizowany,
  • czerwony metalizowany,
  • biały perłowy,
  • czarny metalizowany,
  • czerwony.

Nissan Leaf (2018) TEST / YouTube

Przeprowadzony w Japonii jeden z najbardziej wyczerpujących i szczegółowych testów, jakie znamy. Na tym samym kanale jest również godzinny test zasięgu auta.

Test elektrycznego Nissana Leafa (2018) w portalu Autocentrum.

Nissan Leaf (2018) RECENZJE / OCENY

Recenzje dotyczą wersji Nissana Leafa (2018) bogatszych niż Acenta. Najczęściej jest to N-Connecta lub Tekna.

Nissan Leaf (2018) EuroNCAP – TESTY ZDERZENIOWE

Nissan Leaf (2018) KONKURENCI

Nissan Leaf (2018) Acenta ZDJĘCIA

Z zewnątrz

Wnętrze Nissana Leafa Acenta (2018)

Nissan Leaf (2018) Acenta OPINIE

/aktualnie nie posiadamy opinii dla tej wersji wyposażenia/

Nissan Leaf (2018) OPINIE redakcji:

  • PLUS to większy akumulator trakcyjny (bateria) i zasięg,
  • PLUS to najniższa cena w gamie,
  • PLUS to nowocześniejsza stylistyka,
  • MINUS to pompa ciepła i podgrzewanie siedzeń jako płatna opcja,
  • MINUS to rapidgate, czyli dwukrotnie wolniejsze drugie-trzecie (i dalsze) szybkie ładowanie w ciągu doby.

Gwarancja:

  • wymiana baterii, jeśli w okresie gwarancji 8 lat / 160 tysięcy kilometrów pojemność baterii spadnie poniżej 9 (z 12) słupków,
  • 5 lat / 100 tysięcy kilometrów gwarancji na elementy układu napędowego,
  • 12 lat na perforację nadwozia.

Nissan Leaf (2018) INSTRUKCJA DO POBRANIA

/aktualnie brak – zapraszamy ponownie później/

Nissan Leaf (2018) na FACEBOOKU

Nissan Leaf KUP / SPRZEDAJ (ogłoszenia)

/aktualnie brak – zapraszamy ponownie później/

Nissan Leaf (2018) NEWSLETTER

Jeśli interesują Cię dodatkowe informacje na temat samochodu, możesz zapisać się na nasz newsletter.

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]