Duży spadek sprzedaży Chevroleta Bolta rok do roku. W trzecim kwartale 2018 General Motors sprzedało w USA o ponad 40 procent samochodów mniej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Firma tłumaczy się, że to efekt skupienia na innych rynkach i słabych stanów magazynowych.

Amerykanie nie chcą Bolta? A może GM nie chce im go dać?

Rok temu General Motors sprzedało w Stanach Zjednoczonych 6,7 tysiąca samochodów, tymczasem w minionym kwartale – zaledwie 3,95 tysiąca egzemplarzy elektrycznego Chevroleta Bolta (nie mylić z hybrydą plug-in, Chevroletem Voltem). Spadek wynosi więc 41,1 procent rok do roku.

Jim Cain, rzecznik General Motors, powiedział CNBC, że to efekt przesunięcia na rynek kanadyjski i południowokoreański oraz niskich stanów magazynowych w Stanach Zjednoczonych. I faktycznie, w Kanadzie samochody miały się cieszyć większą popularnością, szczególnie z powodu kończących się dotacji do aut zeroemisyjnych w Ontario.

> Toyota Camry Hybrid (2019) – oto jak wygląda następca Avensisa [wideo]

Electrek donosi jednak, że czas oczekiwania na Bolta wynosi tam nawet rok, co oznacza, że producent ma świadomość rosnącej kolejki zainteresowanych. Tłumaczenie dotyczące „niskich stanów magazynowych” jest więc dość zaskakujące. Firma czyni jednak wysiłki, by rozwiązać problem – do końca 2018 roku produkcja Chevroleta Bolta ma zostać zwiększona z 2 000 egzemplarzy „aż o ponad 20 procent”.

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]