Salon Genewa 2018: Mitsubishi Outlander PHEV (2019) oficjalnie zaprezentowany

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV (2019) został oficjalnie zaprezentowany podczas salonu samochodowego Genewa 2018. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, bateria Outlandera PHEV (2019) została powiększona do 13,8 kilowatogodzin (kWh), co pozwala na przejechanie około 40 kilometrów w trybie czysto elektrycznym (zasięg zbliżony do realnego)

Mitsubishi Outlander PHEV (2019): dane techniczne i wszystko, co wiemy

Oprócz powiększonej do 13,8 kWh baterii, największa zmiana to silnik benzynowy o pojemności 2.4 litra pod maską. Poprzednio mieliśmy do czynienia z silnikiem 2.0 litra pracującym w cyklu Otto (=więcej mocy, większe straty cieplne), teraz w pakiecie dostajemy silnik pracujący w cyklu Atkinsona. Wzmocniono również silnik elektryczny z tyłu, który ma generować o 10 procent więcej mocy.

> Mitsubishi Outlander PHEV, czyli: CZY WARTO wybrać hybrydę plug-in [OPINIA / wywiad z właścicielem]

Dodano też dwa tryby jazdy: Sport i Snow (ang. śnieg). W pierwszym wszystkie silniki napędzają koła, bez troski o oszczędność energii. W drugim ograniczany jest moment obrotowy, żeby zmniejszyć do minimum ryzyko poślizgu.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV (2019): kosmetyka nadwozia, sprzedaż w Europie od jesieni

Mitsubishi Outlander PHEV (2019) poddany został delikatnemu faceliftingowi: samochód ma LED-owe reflektory i zmieniony kształt dolnych świateł z tyłu. Oprócz tego auto niewiele się zmieniło i dla niewprawnego oka jest trudne do odróżnienia od starszej wersji.

Do sprzedaży samochód trafi jesienią 2018 roku, wtedy też mają zostać podane dodatkowe szczegóły techniczne.

\ \ \ \ \ \

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 12 głosów Średnia: 4.7]