Na wystawie LA Auto Show 2017 Jaguar po raz kolejny pokazał I-Pace. Cytowani przez InsideEVs przedstawiciele firmy twierdzą, że robią wszystko, by auto jak najwcześniej trafiło na rynek. Zależy im, by zadebiutować przed premierą Audi e-tron Quattro.
Jaguar I-Pace vs Audi e-tron Quattro
Prezentowany w Los Angeles Jaguar I-Pace nie zmienił się od wcześniejszych pokazów, co oznacza, że w momencie oficjalnej rynkowej premiery (II połowa 2018 r.) samochód będzie bardzo, bardzo podobny do prototypu:
Jaguar I-Pace: zasięg, moc, moment obrotowy
Identyczne są też dane techniczne: auto ma mieć dwa silniki elektryczne o łącznej mocy około 400 koni mechanicznych (KM), które będą napędzały obie osie. Łączny moment obrotowy ma wynieść 700 niutonometrów (Nm). Pojemność baterii samochodu ma wynieść 90 kilowatogodzin (kWh), żeby Jaguar I-Pace mógł osiągnąć zasięg 354 kilometrów (km) według procedury EPA.
Główny konkurent Jaguara I-Pace, Audi e-tron Quattro, powstaje na platformie Porsche Mission E. Elektryczne Audi ma mieć 336 kilometrów zasięgu EPA (szacunki www.elektrowoz.pl) oraz trzy silniki elektryczne: jeden z przodu i dwa z tyłu. W Stanach Zjednoczonych również zadebiutuje w 2018 roku.
Spis ilustracji. Na górze: Jaguar I-Pace na LA Auto Show; zdjęcie dzięki uprzejmości (c) InsideEVs. W artykule: Jaguar I-Pace (c) Jaguar.
|REKLAMA|
|/REKLAMA|