Elektryczny Jeep Wrangler, który został przerobiony przez swojego właściciela z wersji spalinowej, wzbudził spore zainteresowanie miłośników marki. Okazuje się, że miłośnicy off-roadu nie boją się rezygnacji z silnika spalinowego, gdy okazuje się, że wersja elektryczna ma znacznie lepsze własności terenowe.

Elektryczny Jeep Wrangler – dane techniczne

Jeep Wrangler EV został wyposażony w dwa silniki elektryczne, każdy o mocy 82 koni mechanicznych. Miłośnicy off-roadu byli zaskoczeni modyfikacjami. Oczarował ich stały, duży moment obrotowy silnika elektrycznego, który pozwalał na powolne pokonanie nawet największych przeszkód.

Niektórzy z nich woleliby ewentualnie opcję hybrydową – ale nawet w takiej konfiguracji przeważały głosy za silnikiem elektrycznym napędzającym koła oraz niewielkim spalinowym generatorem prądu, który służyłby wyłącznie do ładowania baterii.

Co ciekawe, ktoś przytoczył plotkę, że Jeep przez pewien czas pracował nad elektrycznymi wersjami swoich aut. Program testowy miał zostać jednak wstrzymany, ponieważ nie wzbudził zainteresowania rządu.

> Elektryczne Suzuki e-Survivor z CZTEREMA silnikami na Tokio Motor Show 2017

Kilka wariantów elektrycznych Jeepów porównano w terenie z autami napędzanymi silnikami Diesla oraz benzynowymi. W porównaniu do wersji spalinowych, koła elektrycznych Jeepów praktycznie nie wpadają w poślizg. Nie jest bowiem konieczne rozkręcanie silnika do wysokich obrotów, żeby osiągnąć wystarczający moment obrotowy do pokonania większej przeszkody.

Warto przeczytać: Why Some Jeep Wrangler Owners Are Very Positive About an EV Wrangler

Warto obejrzeć wideo – elektryczny Jeep kontra warianty napędzane silnikami spalinowymi:

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować reklamy poniżej: