Amerykański oddział Nissana opublikował cennik elektrycznego Nissana Leafa z rocznika 2019. Na próżno szukać w nim wersji E-Plus z baterią o pojemności około 60 kWh. Wspomina o niej tylko jedno zdanie, które zapowiada edycję z większym zasięgiem w bliżej nieokreślonej przyszłości.

Leaf ~60 kWh / e-Plus nie wcześniej niż w drugim kwartale 2019?

Nissan Leaf z większą baterią (~60 kWh) zbudowaną w oparciu o ogniwa LG Chem może być hitem sprzedażowym. Potencjalni nabywcy dzięki Leafowi 40 kWh wiedzą już, czego się spodziewać. Wypatrują tylko rozwiązania dwóch największych bolączek auta: stosunkowo słabego zasięgu (243 km) i problemów z rozgrzewającą się baterią przejawiających się wolniejszym „szybkim” ładowaniem.

> Rapidgate, czyli Nissan Leaf 40 kWh ma problem

Niestety, w cenniku modelu 2019 wersja Leaf e-Plus nie występuje. Są tylko warianty:

  • Leaf S za 29 990 dolarów netto, czyli równowartość 110 tysięcy złotych netto,
  • Leaf SV za 32 490 dolarów netto, czyli równowartość 120 tysięcy złotych netto,
  • Leaf SL za 36 200 dolarów netto, czyli równowartość 133 tysięcy złotych netto.

W swoim przedziale cenowym samochód praktycznie nie ma konkurencji w Stanach Zjednoczonych. Dlatego można się spodziewać, że Nissan nie będzie się spieszył. Spodziewamy się, że wariant e-Plus z baterią ~60 kWh zadebiutuje dopiero wtedy, gdy Hyundai upora się ze zwiększeniem produkcji modelu Kona Electric.

> Nissan Leaf (2019) e-Plus z baterią 64 kWh? W ofercie w Europie już wkrótce? [niepotwierdzone]

|REKLAMA|



|/REKLAMA|

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 1 głosów Średnia: 1]