Bjorn Nyland pokazał wnętrze swojego Modelu X po 15 miesiącach jazdy, czyli 120 tysiącach kilometrów. Skóra na fotelach jest przybrudzona i zniszczona, po czyszczeniu odzyskała niewiele blasku.

Jaką wytrzymałość ma tapicerka na fotelach Tesla Model X?

Jako tapicerkę Nyland wybrał białą skórę, która w Tesli nosi nazwę „ultrawhite”. Warto zwrócić uwagę, że Norweg przejeżdża samochodem średnio 8 tysięcy kilometrów miesięcznie, co w ciągu 15 miesięcy dało 120 tysięcy kilometrów przebiegu.

> Tesla Model X, rozpędzona ciężarówka i… drzwi w strzępach! [DRASTYCZNE WIDEO]

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Skóra na fotelach jest wyraźnie ugnieciona, przybrudzona i powycierana. Pojawiają się też na niej charakterystyczne załamania, które mogą zrobić się ciemniejsze i szersze. Samo siedzisko przybrało delikatny niebieski odcień, zapewne od jeansowych spodni:

W newralgicznym punkcie każdego siedzenia kierowcy, na lewym boku tuż nad siedziskiem, lakier nie wytrzymał. Pojawiły się zadrapania sięgające do żywej skóry:

Podobne uszkodzenia – choć w mniejszej skali – robią się też w miejscu, które ocieramy podudziem wsiadając do auta: na lewym rogu siedziska. Oprócz tego Nyland narzeka, że fotel zaczął skrzypieć, dlatego planuje go wymienić w Tesli.

> Reklama Tesla Model 3 [WIDEO] – w projekcie kierownica była kwadratowa

Czyszczenie białej tapicerki

Po czyszczeniu okazało się, że płaskie fragmenty skóry stały się nieco jaśniejsze (miejsce pod kontrolnymi paskami jest ciemniejsze). Jednak w miejscach perforowanych nawet czyszczenie nie pomogło. Więcej brudu zabrała ze sobą taśma klejąca niż szmatka:

Wideo:

Wnętrze Porsche Mission E – zalajkuj i ZOBACZ:

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

Ocena artykułu
Ocena Czytelników
[Suma: 3 głosów Średnia: 5]
Nie przegap nowych treści, KLIKNIJ i OBSERWUJ Elektrowoz.pl w Google News. Mogą Cię też zainteresować reklamy poniżej: