Bateria newsów na 23.05: VW ID Neo (na zdjęciu) w wersji finalnej bardzo podobny do prototypu * Consumer Reports: NIE WARTO kupować Tesli 3 * Tani Nissan Leaf znika z oferty * BP inwestuje w baterie StoreDot – ładowanie ma trwać tyle czasu, co tankowanie * Innogy: słupki do ładowania się nie opłacają, ale tworzą ekosystem.

Samochody elektryczne, newsy na dobry początek 23.05

VW ID Neo ma być bardzo podobny do prototypu

Tylko dostanie lusterka, lakier, a straci pewnie dach panoramiczny i wielką przednią szybę.

Czy warto kupić Tesla Model 3? Consumer Reports odradza zakup

Wszystko przez bardzo słabe hamowanie.

Najtańszy Nissan Leaf Visia znika z oferty w całej Europie

Wygląda na to, że potwierdzają się nasze obserwacje sprzed kilku tygodni.

Innogy: Instalowanie słupków ładowania 11-22 kW się nie opłaca

BP inwestuje 20 milionów dolarów w baterie ładowane w ciągu minut

Prototypy tych baterii opracowała izraelska firma StoreDot. Mają się błyskawicznie ładować (czas ładowania = czas tankowania), a mimo to nie ulegają degradacji. UWAGA. Tekst poniżej mówi o „bateriach, które ładują samochody”, co jest jakimś nieporozumieniem. Chodzi oczywiście o baterie (akumulatory trakcyjne) do samochodów elektrycznych:

Ford Mach 1 – elektryczny crossover Forda

Portal Electrek staje się portalem Teslatrek

Portal Electrek staje się bardzo monotematyczny. Od zawsze faworyzował Teslę, teraz jednak pisze niemal wyłącznie o niej. Oraz, co warto pamiętać, zdarza mu się, że „nie zauważać” niekorzystnych dla Tesli doniesień.

|REKLAMA|




|/REKLAMA|

To może Cię zainteresować
Ocena ogólna
Ocena Czytelników
[Suma: 0 głosów Średnia: 0]